نانو فت (Nanofat)

متد تزریق چربی به روش سنتی برای افزایش حجم و حجم دهی صورت افرادی که یا صورت استخوانی دارند و قصد تغییر چهره خود و یا تا حدودی قصد پر کردن صورت را دارند استفاده می شود. همچنین در افادی که خطوط چروک و یا افتادگی و شلی پوست به علت لاغر شدن و کاهش وزن و یا افزایش سن در آن ها شدید است برای پر کردن این شیار ها کاملاٌ مؤثر است و با تزریق حدود 3 جلسه چربی تقریباً درصد بالایی از چربی تزریق شده تا سال ها ماندگار خواهد بود.
در روش جدید نانوفت حجم دهی زیادی صورت نمی گیرد و بیشتر هدفه جوان سازی هست و بیشتر برای نواحی صورت که چروک های ریز و زیادی به مرور زمان ایجاد می شود مثل ناحیه زیر چشم قابل استفاده است. در این روش دوره نقاهت بسیار کم خواهد بود و مراجع زیباجوی عزیزمان در اولین فرصت به زندگی روتین خود برخواهد گشت ، برخلاف تزریق چربی که حدود یک هفته ورم هست و فرد ممکن است مجبور باشد تا در منزل استراحت کند.
در روش جدید نانوفت که در واقع تکنولوژی جدید تزریق چربی هست، سعی بر این هست که سلول های چربی با کیفیت بالاتر استفاده شود و نقش ان بیشتر جوان سازی چهره ، کاهش چین و چروک ها، نرمیم اسکارها و اثرات زخم قدیمی، تیرگی زیر چشم می باشد که در کل همان عبارت جوان سازی چهره بهترین انتخاب خواهد بود