با لیزر Co2 فراکشنال جوان شوید

با لیزر Co2 فراکشنال جوان شوید

لیزر فراکشنال co2 روش غیر تهاجمی و بدون جراحی است که برای مقاصدی مانند جوان سازی ، سفت شدن پوست ، رفع چین و چروک و رفع جای زخم می باشد. لیزر باعث تحریک رشد کلاژن در زیر پوست نیز می شود با افزایش کلاژن چین و چروک ها برطرف شده و بروز آنها کاهش می یابد یا از بین میرود.

جوان‌سازی پوست با لیزر فراکشنال Co2 روشی برای کاهش لک و سایر نقوص بر روی سطح پوست است. لیزر جای زخم و جوانسازی CO2 فرکشنال به تازگی به عنوان بهترین روش ضد پیری در دهه‌ی اخیر انتخاب شده است.

افراد مناسب برای جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

کاندید ایده‌آل برای جوان‌سازی پوست با لیزر فرکشنال CO2 یک فرد بالغ با دغدغه‌های پوستی از جمله اسکار آکنه، خطوط ریز، چین و چروک، لکه‌های پیری، پوست ناهموار و یا پوست کدر و لیزر جای زخم می‌باشد. درمان لیزری فرکشنال CO2 بهترین روش برای افرادی است که می‌خواهند بیشترین نتایج را با یک درمان به جای مجموعه‌ای از روش‌های درمانی پوست از طریق لایه‌برداری شیمیایی یا دیگر روش‌های زیباسازی پوست داشته باشند.

بیمارانی با انواع خاصی از پوست، رنگ پوست و شرایط خاص پزشکی ممکن است کاندیدهای مناسبی برای رفع چین و چروک به این روش نباشند و ما روش‌های جایگزینی را در زمان مشاوره به آنها توصیه می‌کنیم.

انجام جوان‌سازی پوست با لیزر فرکشنال CO2

لیزر از ستون‌های کوچکی از انرژی تقطیع شده برای بریدن و برداشتن نواحی آسیب‌دیده استفاده می‌کند. زخم‌های بسیار کوچک ایجاد می‌شوند که موجب می‌گردد پوست سالم اطراف وارد فرایند بهبودی شده و کلاژن و الاستین جدید بسازند. این فرایند بهبودی منجر به کاهش لکه‌های پیری، خطوط ریز و چین و چروک و اسکار آکنه می‌گردد. همچنین موجب روشن شدن پوست و ایجاد پوستی هموار می‌شود. مزایای لیزر فرکشنال برای صورت، گردن، سینه و دستان بسیار محبوب می‌باشد.

بی‌حسی پیش از شروع درمان انجام می‌گیرد تا در طول سی دقیقه زمان این روش ناراحتی به حداقل برسد. پزشک لیزر را در سطح صورت حرکت می‌دهد و دستیار وی صورت را با نوک خنک‌کننده‌ی لیزر خنک می‌کند تا از اپیدرم پوست (لایه بیرون پوست) در پیش، حین و پس از اجرای درمان محافظت کند

بهبودی پس از جوان‌سازی با لیزر فرکشنال CO2

دوران نقاهت وجود ندارد اما احساس آفتاب سوختگی در ساعات اولیه پس از درمان با لیزر در صورت عادی می‌باشد. در طی هفت تا ده روز بعد از لیزر، لایه‌های آسیب دیده‌ی خارجی پوست اساساً جدا می‌شوند، بنابراین بهتر است که این روش را قبل از یک رویداد مهم یا برنامه تفریحی دسته‌جمعی انجام ندهید. همچنین این نکته مهم است که در طول این زمان از خورشید پرهیز کرده و در صورت بیرون رفتن برای مدت کوتاه نیز خود را پوشاند.

نتایج جوان‌سازی با لیزر فرکشنال CO2

بعد از اینکه پوست آسیب دیده جدا شد، پوست تازه ظاهر می‌شود که سفت‌تر و نرم‌تر از قبل می‌باشد. خطوط از بین رفته و آسیب‌های ناشی از نور خورشید کم می‌شوند که منجر به ایجاد پوستی هموار و یکنواخت‌تر می‌گردد. باید توجه داشت که با مراقبت مناسب از پوست و استفاده از کرم ضد آفتاب، نتایج بدست آمده از جوان کردن پوست با لیزر فرکشنال CO2 را حفظ نمود. نتایج ممکن است بسته به بیمار با یک یا دو درمان دیگر تا ده سال دوام داشته باشد.

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *