بهترین روش های درمانی رفع جوش و لک

بهترین روش های درمانی رفع جوش و لک

یکی از آرزوهای هر فردی که به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهد این است که پوستی صاف و یکدست داشته باشد. اما برای رسیدن به اینچنین پوستی باید از درمان های به موقع و کارامد که مناسب برای نوع پوست مخصوص به شماست حتما استفاده کنید تا به درمان های اضافی مواجه نشوید.

بی شک استفاده خودسرانه از کرم ها لایه بردار، پن های شتشو و یا حتی خطرناک تر از همه روی آوردن به داروهای خوراکی نه تنها شما را به خواسته نهاییتان نمی رساند بلکه با عوارض بی شماری روبرو می کند. باید به خاطر داشت استفاده استفاده کرم های ضدلک، لوسین ها مخصوص جوش تا حدودی تاثیرگذار هستند و برای رسیدن به نتایج ایده آل تحت نظر پزشک از ترکیب داروها (موضعی + خوراک) و دستگاه های ویژه خدمات پوست استفاده کرد.

افرادی که دارای جوش فعال می باشند ابتدا با درمان دارویی جوش های فعال را از بین برده سپس با توجه به شرایط پوست جای جوش را درمان خواهیم کرد.

شیوه درمان اسکار زخم، بخیه و جوش به وسیله لیزر و همچنین استفاده از درمان های مکمل می باشد که اصطلاحا به آن Combination therapy یا درمان ترکیبی گفته می شود، جالب است بدانید هر کدام از این درمان ها به تنهایی شاید کوچکترین تاثیری نداشته باشد، به همین دلیل، برخی از بیماران با شنیدن نام یکی از روش ها اعلام میکنند که پیش تر انجام داده اند اما پاسخ مطلوبی نگرفتند.

هنگام معاینه و مشاوره رایگان، آن چه که دغدغه تمام بیماران است به روشنی اعلام خواهد شد:

تعداد جلسات، طول درمان، هزینه تقریبی، درصد بهبودی که مهم ترین مساله است به روشنی اعلام خواهد شد و در صورت رضایت پروسه درمان شروع خواهد شد.

كلينيك آبنوس با داشتن دوربين درماتوسكوپ كه قادر به آناليز كردن عمق گود افتادگي چروكها واسكارها مي باشد درصد پيشرفت بهبودي بيماران را پس از استفاده از اين نوع ليزر به راحتي مي تواند ارزيابي كند وروند بهبودي بيمار علاوه بر مشاهده ظاهري به طوردقيق و علمي هم توسط پزشك متخصص و با كمك دوربين درماتوسكوپ قابل ارزيابي خواهد بود.

لیزر فرکشنال، آر اف ساده و فرکشنال، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، پانچ، ساب سیژن، میکرودرم، پی آر پی، تزریق هیالورونیک اسید زیرپوستی و… بخشی از روش های درمان ترکیبی است.

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *