تزریق ژل و بوتاکس و چربی

تزریق ژل و بوتاکس و چربی

تزریق چربی:

تزریق چربی بی ضرر ترین روش برای حجم دهی صورت می باشد.

بافت چربی به علت زنده بودن و وجود سلولهای بنیادی باعث شادابی پوست نیز می شود.

مزایای تزریق چربی نسبت به سایر روشها در این است که :

چربی از محل تزریق جا به جا نمی شود و تغییر فرم نمی دهد ، از بدن خود فرد است و منجر به آلرژی نمی شود.

محتوی سلولهای بنیادی است که با ساختن کلاژن باعث جوانسازی صورت می شود. در میان تمام پرکننده ها بافت زیر جلدی، چربی کم خطرترین ، مطمئن ترین و ماندگارترین است.

رفع گودی دور چشم ، حجیم سازی گونه ولب، چانه ، از بین بردن خطوط عمیق اخم و خنده، جوانسازی پشت دست، پرکردن رد جوش ناشی از تو کشیدگی پوست و بریدگی قدیمی و تزریق چربی در سایر اندامهای بدن مانند سینه، باسن، کناره های تورفته ران و …نیز در این مجموعه تخصصی انجام می شود.

در این روش با استفاده از بیحسی موضعی از چربی نواحی ران یا شکم و پهلو برای تزریق به ناحیه موردنظر استفاده می شود.

ژل :

فیلرها موادی هستند که چروکهای عمیق و گودی های صورت را پرکرده و از آنها برای برجسته سازی گونه و سایر قسمت های صورت استفاده می کنند.

یکی از انواع این پرکننده ها، ژل های هیالورونیک اسید می باشند.این ماده کاملا مشابه و سازگار با بافت بدن است و احتمال آلرژی و حساسیت در آن بسیار ناچیز است.

ژل ها برای کم عمق کردن خطوط عمیق بین دو ابرو، خط خنده، خطوط پیشانی و اطراف لب بکار می رود.از دیگر کاربرد ژل ها گونه گذاری و برجسته کردن لب هاست . لب و گونه نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند وامروزه افراد می توانند با خاطری آسوده از فیلرها جهت برجسته سازی گونه و لب استفاده کنند.

بوتاکس:

با گذشت زمان و انقباض مکرر عضلات صورت خطوطی در پوست ظاهر می شود.(خطوط دینامیک) که زیبایی و جوانی چینهای پیشانی و اطراف چشم فرد را مسن تر نشان می دهد.

بوتاکس در طی سالها محبوبیت زیادی بدست آورده است، چرا که نسبت به سایر روشهای جوانسازی هزینه کمتر و اثر بخشی سریعتری دارد. نیازی نیست چهره خود را به تیغ جراحان بسپارید. تزریق مقدار کمی از این دارو در نقاط مختلف صورت در عرض چند روز بهبود چشمگیری در چین و چروکها ایجاد خواهد کرد.

پزشکان با تجربه معمولا جهت زیباسازی مراجعین از تلفیق چند روش جوانسازی استفاده می کنند.در صورت استفاده همزمان بوتاکس با فیلرها مثل ژل یا چربی نتایج بدست آمده بسیار رضایتبخش و ماندگار خواهد بود.

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *