تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد  هر کدام

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

کاشت مو یا ترمیم مو تفاوت و کاربرد هر کدام با توضیح کامل در چیست

پروتز مو بهتر است یا کاشت مو ،آیا ترمیم مو خوب است،بهترین کلینیک کاشت مو مشهدکجاست؟

آبنوس بهترین کلینیک پوست و مو کاشت ابرو و ترمیم مو برای مردان و زنان در این مطلب در نظر دارد که به تفاوت کاشت مو یا ترمیم مو بپردازد .

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

قبل از اینکه ما بخواهیم بریم سر تفاوت ها باید یک تعریف از کاشت و ترمیم مو بدانیم و بعد به سراغ فرق بین کاشت مو یا ترمیم مو رفته تا بتوانیم بهتر مطالب را تحلیل کرده و راه درست را انتخاب نماییم .

ریزش مو

از قدیم بیشتر آقایان و خانم ها با مشکلات ریزش مو دچار بوده اند واین باعث استرس زیاد می شد این تنه مسئله نبود که باعث ریزش می می شود استفده نادرست از محلول هایی شوینده مو و… نیز دخیل بر این ریزش مو هستند که ما در این مقاله کاشت مو یا ترمیم مو می پردازیم .

مردم شیوه هایی مختلفی برای اینکه ریزش موی خود را کم کنند انجام می دادمثلا روشه های خانگی را امتحان می کردنند ویا با قرص ها ومحلول ها و… دنبال این بودند که این ریزش را کم کنند

و این ریزش مو متوقف شود در برخی افرادبه صورت کوتاه مدت حواب می داد . اما در بعضی موارد جواب عکس داشت و باعث بیشتر شدن این ریزش می شد که این ریزش ها به دکتر معالجه می کنند

دکتر ها هم با توجه به پوست و مو تجویزی می کنند که شایدریزش مو را کم کنند اما یک سوال جایی مو هایی که ریخته و یا کم پوشت شده چه باید کرد اینجاست که اسم کاشت مو و ترمیم مو می آید .حال سوال اینجاست کاشت مو یا ترمیم مو کدام روش بهتری برای من و شما می باشد .

کاشت موی طبیعی چیست؟

یک تعریف خلاصه ایی در مورد کاشت مو یا ترمیم مو امروزه کاشت مو یا همان پیوند طبیعی مو یک عمل بدون با کمترین ریسک و پرطرفدار ترین عمل زیبایی محسوب می شود این افزایش ریش مو هست که باعث شده مردم به دنبال روش هایی برای داشتن مو هایی پر پشت به بازار کاشت مو های طبعی هم سری می زنند .

با توجه به اینکه در بعضی از کلینک های این جراحی به درستی صورت نمی گیرید باعث عوارضی می شود که بهتر است قبل از هر کاری اطلاعات خود را کامل کرده و بعد با مشاورین مرکز کاشت مو یا ترمیم مو ما در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهد منتنظر حضور گرمتان هستیم .

و به تعریف دیگر پیوند مو طبیعی در حال حاضر تنها راه درمان و ترمیم موهای از دست رفته است این پیوند در نواحی مختلفی از جمله کاشت موی سر ،کاشت موی ابرو ، کاشت موی ریش ، کاشت سبیل ، کاشت مژه و نواحی اسکار (نواحی که شکستگی با جایی ضایعات پوستی می باشد.)قابل انجام بوده و در حال حاضر ما در این قسمت ها کاشت مو یا ترمیم مو در حال فعالیت می باشیم .

 پزشک ژاپنی آقای دکتر Dr.Okuda در سال 1939 موضوع کاشت مو (ترمیم مو )را برای نخستین بار مطرح نمود . وبعد آن درسال 1959توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich این عمل به صورت عملی انجام شدو در سالهای بعد تجارب وروش های زیادی مورد آزمایش قرار گرفت و در نهایت امروزه با بهرگیری از تکنولوژی جدید از دسته های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft)مورد استفادهقرار می گیرد تا نتایج رضایت بخش وظاهری طبیعی حاصل می شود . حال می توان گفت که کاشت مو بهتره یا ترمیم مو مناسب تره

انواع روشهایی کاشت مو

ما در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهد روشه هایی زیادی برای کاشت مو داریم که به شما توصیه می کتنم بهبه صفحه اصلی رفته در قسمت خدمات آنها راتوضیح داده ایم لطفا مطالعه نمایید ما نیز لینک آنها را برای شما در اینجا قرار خواهیم داد.

مقالات مرتبط کاشت و ترمیم مو:

روش اتوماتیک کاشت مو در ایران(SAFER)

کاشت مو در خانم ها

سوال های رایج کاشت مو

متداول ترین سوال های کاشت مو

کاشت مو یا ترمیم مو
کاشت مو بهتره یا ترمیم مو
تفاوت کاشت مو و ترمیم مو
کاشت مو و ترمیم مو
کاشت مو ترمیم مودر مشهد
کاشت مو ترمیم مو آبنوس
ترمیم مو

ما را در اینستاگرام دنبال کنید abnoosclinic @

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *