مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست

مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست

مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست

مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست: اطمینان دارم که بیشتر کسانی که درمورد مقدار اهمیت و خاصیت های امگا 3 در سلامتی متوجه هستیم، ولی درمورد اسیدهای چرب امگا 6 که وظیفه کاربردی در سلامت زندگی روزمره‌ی ما انجام می دهد، کمتر کسی می‌داند.

رژیم‌های غذایی به‌شکل متوسط میزان بسیاری اسیدهای چرب امگا 6 را وجود می‌اورد اما کمی بدون اسیدهای چرب امگا 3 می باشند. امروز دیدگاه و جنبه‌ی تازه ای از امگا 3، چگونگی، وقت صحیح استفاده و تعداد درست مصرف آن را به شما بازگو می کنیم که توانایی دارد به طراوت پوست کمک نماید.

اول باید بفهمیم که مسئول سلامت پوست ما به حساب می اید. امگا 3 را به‌عنوان ابزاری مهم برای سلامت سلولی‌ها تصور کرده. سلول‌های ما ریشه‌ی همه ی وظیفه ما، ارتباطات و سلامت ما هستند. بدن‌ ما حاوی ظرفیت ذاتی برای تجربه‌ و بازگردانی و شفای، ایجاد محیط قابل قبول ، تغذیه و زمان‌بندی است.

به دفعات بسیار گفته‌شده که امگا 3 برای سلامت پوست یک قابلیت مهم است. اکنون باید که درک نماییم همانطور افراد در هر سنی، بدون توجه به وضعیت پوستی و استرس های مرتبط به آن، امگا 3 را به شکل بانظم در رژیم خود قرار گیرد، امکان دارد بهترشدن را به حالت محسوسی تجربه کنند.

مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست
مزایای امگا 3 برای جوان سازی پوست

چربی‌های ضروری امگا 3 و امگا 6 علاوه بر این توانایی دارند به ایجاد غشاهای سلولی سالم بدن کمک نمایند. اگر چه آن‌ها برای سلامت بدن انسان خیلی مهم هستند ولی بدن نتوانسته آن‌ها را تشکیل دهد. به‌ طورجایگزین، باید از‌راه برنامه‌غذایی‌ آن‌ها را بدست اورید.

برای مطمئن سازی از دریافت مقدار مورد نیاز آن تلاش نموده حداقل 2بار در هفته وعده‌های سالم ماهی چرب مثل سالمون، ساردین، ماهى خال مخالى یا شاه‌ماهی استفاده کنید.

اضافه کردن بذر کتان یا دانه چیا به غذاها حالت مناسبی برای تشکیل میزانی از این اسیدهای چربی ضروری است. به هر حال گردو خوراکی خوبی از امگا 3 بوده و می‌تواند به‌طور خام به‌عنوان میان‌وعده مصرف شود یا بوداده و به غذاهای مورد‌ علاقه‌ اضافه شود.

امی چالمرز، مربی سلامت، بوده. او به‌عنوان یک سخنران بین‌المللی، نویسنده، سخنگو و مربی در ارتباط با سلامت پوست، شناخته شده است.

پیشینه‌ی گسترده‌اش به عنوان فرمول‌نویس محصولات، مربی بالینی، محقق، مشاور و متخصص درمان پوست USANA مطرح است. او ارائه دهنده‌ی خدمات سلامتی در ارتباط با امضای انحصاری توان‌بخشی پوست، بهبودسازی سن و سیستم انباشته‌سازی پوست است.

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *