ماسک قهوه مانع از پیری پوست

ماسک قهوه مانع از پیری پوست

ماسک قهوه مانع از پیری پوست

خواص ماسک قهوه برای پوست

ماسک قهوه مانع از پیری پوست: قهوه یکی از ترکیبات مهم ماسک های جوان کننده و ضدپیری پوست صورت به حساب می آید زیرا به دلیل دارا بودن کافئین به موجب از بین بردن خیلی از مشکلات پوست صورت و بدن قدرتمند عمل می کند.

فواید ماسک قهوه

ماسک قهوه ماسکی با تاثیرات خارق العاده است که طراوت و زیبایی را برای پوست شما به ارمغان می آورد . این ماسک الودگی های پوستی را رفع می کند و موجب شفاف شدن آن می شود.

در مدت زمانی که ماسک قهوه بر روی صورت می باشد، رایحه دل انگیز قهوه منجر به ارامش می شود. به این دلیل بعد از مصرف از این ماسک عموما احساس خوبی خواهید داشت.

ماسک قهوه می تواند حاوی تهیه انواع ماسک ها، اسکراب ها و حتی قراردادن خمیری از قهوه تازه باشد.

در این میان ماسک های قهوه آماده هم حاوی عملکرد مناسبی و نتیجه بخشی می باشند . امروزه در خیلی از محصولات آرایشی و بهداشتی از قهوه و عصاره آن مصرف می نمایند.

این محبوبیت را وابسته داشتن میزانی قابل توجهی آنتی اکسیدان های ضروری و کافئین می باشد .

هیچ فردی نمیتوان جایگاه آنتی اکسیدان ها را در سلامت پوست و مو و زیبایی آنها انکار شود. کافئین یافت شده در دانه های خوش عطر قهوه هم موجب بالا رفتن گردش خون و بهتر شدن تغذیه پوست و مو می شود.

حتی نوشیدن یک فنجان قهوه خالص در روز می تواند تاثیرات خارق العاده ای بر بهبود چهره شما داشته باشد. قهوه همانطور که یک چربی سوز قوی است، متابولیسم را در همه بدن تنظیم می نماید

ماسک قهوه این مخلوط های آغازین مفید موجود در دانه های قهوه را به طور مستقیم در اختیار پوست و مو قرار داده. به این صورت می توانید یک بهبود دهنده قدرتمند به خاطر وضعیت کلی چهره شما باشد.

قهوه و مواد ديگر را در یک ظرف ریخته و باهم ترکیب نموده تا خمیر همسان ایجاد شود.این خمیر را به طور دورانی بر روی صورت خود بمالید.

پس از اینکار اجازه داده ماسک قهوه 10 دقیقه بر روی صورت قرار گیرد . اکنون صورت را با آب گرم بشویید و سپس از یک تونر استفاده نمایید.

این خمیر را در ظرف شیشه ای بریزید و در جای خنک نگهداری کنید.

ماسک قهوه مانع از پیری پوست
ماسک قهوه مانع از پیری پوست

ماسک صورت لایه بردار

1/4 قاشق چایخوری پودر قهوه و 1 قاشق غذاخوری ماست. طعم ماست در این مخلوط مهم نبوده پس هر نوع ماست شیرین یا ترشی داشتید میتوانید استفاده کنید اما ماست شیرین بوی کمتری داشته و در مخلوط با قهوه بوی مناسب تری روی پوست شما به همراه دارد.

این ترکیب را آرام آرام بر روی صورت و گردن خود ماساژ داده و بگذارید ۵ دقیقه روی صورت شما بماند. اکنون با آب گرم صورت خود را به طور مناسب بشویید تا پوست تان شفاف و نرم شود. این ماسک را بیشتر از یک دفعه در هفته استفاده نکنید.

ماسک رفع چین و چروک پوست با قهوه

مخلوط عالی قهوه و کاکائو مناسب ترین ماسک ضد چین و چروک پوست می باشد ترکیب پدو ماده پر کافئین قهوه و کاکائو خالص همچنان بر ویژگی ضدپیری موجب بیشتر شدن لطافت پوست نیز می شود.

3 قاشق پودر قهوه
3 قاشق پودر کاکائو
6 قاشق ماست خانگی یا شیر
1 قاشق عسل طبیعی

در وهله اول ماست را به هم بزنید و حالا دیگر مواد را به آن اضافه نموده و با نوک انگشتان برروی پوست صورت خود بزنید و بگذارید به مدت 20 دقیقه آن خشک شود
و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید. لطافت و طراوت پوست خود را پس از مصرف ماسک احساس می کنید. برای تاثیرگذاری زیادتر هر هفته 2 مرتبه از این ماسک در هفته به مدت 2 ماه استفاده کنید.

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *