5 عاملی که در “کاشت موی ناموفق” نقش دارند

5 عاملی که در “کاشت موی ناموفق” نقش دارند

5 عاملی که در “کاشت موی ناموفق” نقش دارند

اضطراب یک واکنش طبیعی انسان است ،به ویژه قبل از جراحی زیبایی ،مانند کاشت مو .علاوه بر این ،مقدار رضایت حاصل از یک روش کاشت مو ،موفقیت آمیز  بیش از انتظارات بیماران است. اگر قصد دارید تحت یککاشت مو ترکیبی،شما باید خود را در مورد روش یاد بگیرید. شناختن خود با مشکلات احتمالی که ممکن است با آن روبرو شوید و چگونگی جلوگیری از آن مفید خواهد بود.

5 عاملی که در "کاشت موی ناموفق" نقش دارند
5 عاملی که در “کاشت موی ناموفق” نقش دارند|کلینیک پوست ومو آینوس مشهد

چرا برخی از مراحل کاشت مو با شکست مواجه می شوند؟

ما آنالیز جراحی های ناموفق کاشت مو را از گوشه گوشه جهان انجام داده ایم و حتی اگر بیمارانی که تحت عمل جراحی ترمیم مو قرار گرفته بودند متفاوت بودند ، همه آنها از نتایج راضی نبودند. ما 5 دلیل اصلی نارضایتی در بین این بیماران را شناسایی کردیم.

دلایل احتمالی عدم موفقیت در کاشت مو چه می تواند باشد؟

1. کم تجربه بودن جراح

5 عاملی که در "کاشت موی ناموفق" نقش دارند|کلینیک پوست ومو آبنوس
کم تجربه بودن جراح|کلینیک پوست ومو آبنوس

تمرین کامل می کند یا جمله “ما با تمرین یاد می گیریم” کاملاً برای کاشت مو کاربرد دارد.
FUE یاکاشت موی DHIروش ها روش های دقیق هستند که نیاز به پشتکار قابل توجه دارند. برای تسلط بر این مهارت ، زمان و تلاش زیادی لازم است و اختصاص هیچ “بیماری” به عنوان “آزمودنی” شرایط مطلوبی نیست. در برخی موارد ،کاشت موتوسط یک جراح بی تجربه انجام می شود ، در نتیجه پیوند به درستی انجام نمی شود و باعث شکست روش می شود.
با این حال ، قرار دادن گرافت یکی از مهمترین مراحل کاشت مو است و در ظاهر نهایی موهای بیماران پس از جراحی ترمیم مو نقش اساسی دارد. پزشکان باتجربه با استفاده بهینه از نسبت اهدا کننده به گیرنده آشنا هستند.
پزشکان کم تجربه در حالی که ناحیه ثابت دهنده دهنده ایمن برای کاشت مو را پیش بینی می کنند مستعد اشتباه هستند. اگر پزشکان گروه فولیکولی حاصل از استخراج نادرست از ناحیه اهدا کننده و مناطق غیر اهدا کننده را برداشت کنند ، نتایج نامطلوب یک روش بد در نهایت بر روی گیرنده و همچنین در ناحیه اهدا کننده تأثیر خواهد گذاشت.
ناحیه اهدا کننده اولیه در جراحی کاشت مو که در آن فولیکول های سالم استخراج می شود ، پشت سر بیماران است.
علاوه بر این ، از ریش و موهای پستان می توان به عنوان منابع اضافی اهدا کننده استفاده کرد.

موهای اهدا کننده از پشت سر بیماران یا به تنهایی استفاده می شود و یا با موهای دیگر بدن برای بخشی از درمان ترکیب می شود ، با برنامه ریزی و پیوند مناسب ، نتایج طبیعی به دست می آورد.

فولیکول های موی استخراج شده از مناطق مختلف اهدا کننده با استفاده از تکنیک های نادرست می تواند منجر به نتایج شدیدی شود.

با این وجود ، برداشت بیش از حد از گرافت های تزئینی توسط جراحان بی تجربه می تواند باعث آسیب قابل توجهی در ناحیه اهدا کننده شود. به نوبه خود ، این می تواند منجر به نتیجه ای شگرف شود که معادل طاسی است.
اصطلاح “برداشت بیش از حد” به برداشت بیش از حد پیوندهای استخراج شده از منطقه اهدا کننده اشاره دارد.
این وضعیت به طور مکرر منجر به ظاهری می شود که به نظر می رسد مناطق وسیعی از دست رفته یا نازک شده موهای قسمت تحتانی پوست سر بیماران است. وقتی که صحبت از عملیاتی می شود که به دانش پیچیده ای از این روش نیاز دارند ، تجربه به عنوان یک عامل مهم برجسته می شود.
هنگامی که شما در جستجوی a هستیدFUT یا SUT جراح کاشت مو ،تجربه جراح باید یکی از عواملی باشد که باید مورد توجه قرار دهید. به عنوان “موضوع” تجزیه و تحلیل آزمایش و خطا در یک کلینیک کاشت مو ، خطر نکنید. ارزیابی شما باید بر اساس یافتن متخصصی باشد که سالها تجربه به عنوان جراح کاشت مو و همچنین بررسی ها و توصیفات بیماران سابق کاشت مو دارد.

2. مراقبت های ناکافی پس از عمل

مراقبت از خود بعد از عمل کاشت مو به اندازه خود عمل مهم است.
در پی جراحی کاشت مو ، پزشک دستورالعمل های پس از مراقبت و همچنین اطلاعات جامعی در مورد درمان پس از عمل را که برای روزها و هفته های بعدی انجام می دهید ، در اختیارتان قرار می دهد. مشاهده شده است که برخی از بیماران در اطراف ساقه موهای خود جرم گیری گسترده ای دارند. خراشیدن این ناحیه یا شستشوی نامناسب مو ممکن است بر زنده ماندن پیوند و همچنین نتیجه نهایی اثر سوتفاهم بگذارد.
در برخی موارد ، ممکن است عفونت های جدی به دلیل شرایط نامناسب بهداشتی رخ دهد. خبر خوب این است که شما واقعاً باید “بی پروا” باشید تا از این طریق باعث ایجاد چنین ضررهای دائمی شوید. در طی دوره بعد از عمل ، پیروی از دستورالعمل های شستشوی مو – که باید به آرامی انجام شود ، جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب در مدت زمان پیش بینی شده یا پرهیز از انجام فعالیت های ورزشی که ممکن است باعث تعریق شوند ، برای دستیابی به نتایج رضایت بخش از هر نظر بسیار مهم است. برای جلوگیری از عوارض بعد از عمل ، دستورالعمل ها و توصیه های پزشک را دقیقاً دنبال کنید. اگر نگرانی دارید ، بدون معطلی با پزشک خود تماس بگیرید.

3. کاندیدای ایده آل برای کاشت مو نیست

کاندیدای ایده آل برای کاشت مو
کاندیدای ایده آل برای کاشت مو |کلینیک پوست مو آبنوس

کاشت مو ممکن است یک روش شگفت انگیز باشد که زندگی مردم را دگرگون می کند ، اما به یاد داشته باشید که همه افراد کاندید مناسبی برای جراحی کاشت مو نیستند.
قبل از جراحی ، به دست آوردن شرح حال پزشکی و اطلاعات دقیق در مورد ژنتیک بیمار ، روشن کردن موضوعاتی مانند روش جراحی و همچنین مرحله بعد از عمل بسیار مهم است.
در طول معاینه پزشکی ، پزشک آزمایشات مختلف و روشهای ویژه ای را برای ارزیابی شاخص هایی مانند: پیامدهای آینده الگوهای ریزش مو ، طبقه بندی ریزش مو و همچنین تشخیص ریزش مو. با درک این عوامل راهنما مشخص خواهد شد که آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این روش هستید. حتماً در مورد افرادی که یک عمل نا موفقیت کاشت مو را انجام داده اند ، شنیده اید. اگر بیمار کاندید مناسبی برای عمل نباشد ، چنین نتیجه نامطلوبی می تواند رخ دهد.
نیازی به ترس نیست! تعیین اینکه آیا فردی برای کاشت مو FUT مناسب است یا خیر کار چندان سختی نیست. گاهی اوقات ممکن است درجه ریزش مو برای انجام عمل جراحی کاشت مو کافی نباشد. به عبارت دیگر ، شما هنوز هم ممکن است آماده انجام این روش نباشید.
این به نظر می رسد بسیار جذاب باشد ، اما برای دستیابی به نتایج رضایت بخش ممکن است نیاز به ریزش بیشتر مو داشته باشید. اگر در مرحله مناسب ریزش مو تحت عمل کاشت مو قرار نگیرید ، ممکن است موهای کاشته شده ظاهری عجیب و غریب داشته باشد. فقط یک لحظه فکر کنید ، اگر همچنان با گذشت هر روز ریزش مو را تجربه می کنید و خیلی زود پیوند مو انجام می دهید ، پس از یک دوره خاص ممکن است ناحیه کاشته شده ظاهری شبیه به یک جزیره تنها داشته باشد. از طرف دیگر اگر منبع موی اهدا کننده کافی نداشته باشد ، به احتمال زیاد مجبورید به دنبال گزینه های دیگر برای آزمایش باشید. در مواردی که نواحی اهدا کننده ضعیف و کافی برای تأمین مقدار موی پیوند باقی بمانند ، نتیجه نامطلوبی به دنبال خواهد داشت.
زیرا به محض استخراج واحدهای فولیکولی از ناحیه دهنده ، این فولیکول های مو دوباره رشد نمی کنند. اگر مقدار کافی از فولیکول های مو برای استخراج از پشت سر خود ندارید ، پس از عمل ممکن است با کم پشتی شدید گردن خود روبرو شوید. عامل دیگری که نقش اساسی در کاشت مو موفقیت آمیز / ناموفق دارد ، علت اصلی ریزش مو است. پزشک در حین معاینه پزشکی این مسئله را ارزیابی کرده و علت ریزش مو را تشخیص می دهد. ممکن است فکر کنید “بالاخره ریزش مو ریزش مو است” ، آیا دلیل اصلی ریزش مو مهم است؟ در نهایت شما می خواهید موهای خود را بازیابید. در حالی که ، ریزش مو همیشه دائمی نیست.
در مجموع ، ممکن است حتی نیازی به کاشت مو نداشته باشید. به عنوان مثال ، اگر ریزش مو به دلیل استرس است ، شما هنوز هم فرصتی دارید. ریزش موی ناشی از استرس معمولاً موقتی است ، به همین دلیل انجام کاشت مو به روش FUt یا SUT در مناطق طاسی که در معرض ریزش موی موقت قرار دارند می تواند منجر به شکل گیری ظاهری تکه تکه و عجیب در آینده شود. در طول معاینه پزشکی ، پزشک شما تمام این عناصر و حتی موارد دیگر را ارزیابی و ارزیابی می کند. این ارزیابی دقیق ، شایستگی شما برای انجام کاشت مو و احتمال دستیابی به نتایج موفقیت آمیز را تعیین می کند.

4. عدم صداقت در کلینیک های کاشت مو

عدم صداقت در کلینیک های کاشت مو
عدم صداقت در کلینیک های کاشت مو

مانند هر حرفه ای ، متأسفانه همه افرادی که در زمینه پزشکی کار می کنند نیز همیشه خوب و صادق نیستند. همانطور که درمورد سطح تجربه پزشک تحقیق می کنید ، برای ارزیابی اعتبار کلینیک های کاشت مو نیز باید تحقیق کنید. در نهایت ، شما می خواهید با یک دکتر کاشت مو مطمئن اطمینان کنید. و دنبال پول شما نباشد. یک کلینیک کاشت مو که فقط به فکر  شما باشد ، به سلامتی و نتیجه رضایت بخش کاشت مو اهمیت بدهد. از طرف دیگر ، یک جراح و کارمند ماهر  برای کاشت مو به طور واضح به نگرانی ها و نیازهای شما توجه خواهند کرد. که این مورد ما و کارکنان و پزشکان ما در کلینیک پوست و مو آبنوس برای شما ارائه می دهیم در طول معاینه پزشکی می خواهید یک پزشک که بتوانید به آنها اعتماد کنید به عنوان مشاور همراه شما خواهد بود  ،به جای اینکه در کنار افرادی باشید که حتی کوچکترین تلاشی برای تماس با شما ندارند.
در طول معاینه ، اگر احساس می کنید چیزی کم است ، در بررسی گزینه های دیگر دریغ نکنید. چنین کلینیک های غیر قابل اعتمادی که منافع تجاری خود را در اولویت قرار می دهند ، با “ارقام” برجسته هستند تا کیفیت. آنها با بیان اینکه تعداد زیادی از پیوندها را پیوند خواهند داد ، خود را تبلیغ می کنند. در چنین حالتی که جراحان کاشت مو تعداد گرافت هایی را که در ابتدا مشخص کرده بودند برداشت نمی کنند ، مشکلی نیست که باید با آن کنار بیایید. طبیعتاً ، به دلیل اینکه شمارش هر پیوند استخراج شده برای شما امکان پذیر نیست ، ممکن است نتوانید از تعداد دقیق آن مطلع شوید. به همین دلیل شهرت پزشک و کلینیک و همچنین بررسی بیماران بسیار مهم است. شما نمی خواهید پول را در فاضلاب بریزید یا از داشتن نتیجه موفقیت آمیز کاشت مو محروم شوید.

5. سوء  تفاهم

سوء  تفاهم
سوء  تفاهم|کلینیک پوست و مو آبنوس مشهد

مسئله ای که ما در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد در واقع یک “شکست” نیست. جراحی شفاف سازی مو فقط اولین مرحله از عمل است ، پس از آن مرحله بهبودی بعد از عمل آغاز می شود ، این یک روند طولانی تر است. برخی از افراد تمایل به نتیجه گیری دارند و اعلام می کنند که این عمل قبل از اتمام فرآیند و بدون هیچ گونه فرصتی برای رشد مو ، ناموفق است.

می توانید انتظار داشته باشید که نتایج قابل مشاهده کاشت مو را در عرض 12 ماه یا بیشتر مشاهده کنید و گاهی اوقات ممکن است بی تاب شوید یا نتیجه را زیر سوال ببرید. تمایل به مشاهده نتایج چشمگیر در اسرع وقت کاملاً طبیعی است. قبل از انجام این روش ، مشورت با پزشک یا مشاور پزشکی در مورد انتظارات کاشت مو برای ماه های بعدی ، به جلوگیری از سو ء تفاهم کمک می کند.

نظرات نهایی:

قبل از اقدام به نگرانی در مورد روش کاشت مو نیازی نیست. نکته مهم یافتن کلینیک کاشت مو و متخصص کاشت مو است که بتوانید پاسخ س questionsالات خود را بیابید و نتایج موفقیت آمیزی را ایجاد کند.

اگر در جستجوی کلینیک کاشت مو در ایران هستید که جراحی های کاشت مو را با موفقیت انجام می دهد ، می توانیدمخاطب ما و درخواست مشاوره در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس برای هر گونه کاشت مو و ابرو و مژه و… که می خواهید بپرسید می توانید با مشاوران کلینیک تخصصی پوست مو آبنوس مشورت کنید و اطلاعات مفیدی درباره یک طرح شخصی کاشت مو کسب کنید.

منبع 

 

0 نظرات

Leave a Reply

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *