با ماساژ صورت از خستگی روزانه رها شوید

با ماساژ صورت از خستگی روزانه رها شوید

زمانی که یک روز سخت داشته اید تنها کاری که موجب آرامش بدن شما می شود ماساژ است یا می توان گفت که ماساژ باعث رفع خستگی شما می شود ولی تاحالا به ماساژ صورت فکر کرده اید؟

پوست شما علاوه بر پاکسازی و لایه برداری، رفع لک و کک و مک و… نیاز به رفع خستگی نیز دارد صورت نیز درست به مانند باقی اعضای بدن شما احتیاج به ماساژ و نرمش دارد البته شما در زمان خواب صورت تان در حال استراحت است ولی با یک سری ماساژ صورت که هم بسیار آسان است و هم وقتی از شما در طول روز نخواهد گرفت میتوانید صورتتان را شاداب کنید. شما در واقع با انجام این حرکات و به قول معروف ورزش و نرمش‌ها می توانید از پیری زودرس صورت خودتان جلوگیری کنید. این ورزش ها یا همان حرکات ماساژ به راحتی می تواند صورت شما را جوان نگه دارد و حتی ماساژ صورت برای چاقی نیز موثر خواهد بود.

اگر با ماساژ صورت آشنا نیستید می توانید فیلم آموزش ماساژ صورت را ببینید و با ماساژ صورت به صورت تصویری آشنا شوید توجه داشته باشید برای این کار شما حتما نیاز به روغن مخصوص ماساژ صورت ندارید برای ماساژ صورت در منزل می توانید از بهترین روغن برای پوست صورت که روغن زیتون است استفاده کنید. ماساژ صورت با روغن زيتون موجب جوانی و شادابی و دور بودن از هر عارضه ای می شود پس اگر روغن روشن کننده پوست یا روغن مخصوص ماساژ پوست در اختیار ندارید بهترین گزینه روغن های گیاهی خواهند بود. این روزها برای سفت شدن پوست صورت ماساژ صورت با یخ نیز بسیار توصیه می شود.

ماساژ صورت با روغن زيتون

شما نیز می توانید با توجه به روش های زیر صورت خود را به راحتی ماساژ دهید:

انگشت های دست را بر روی صورت و سمت پیشانی بکشید و این کار را به آهستگی انجام دهید و انگشتان را زیاد به پوست صورت فشار ندهید، کار بالا را از چانه شروع کنید و از قسمت گونه روی آن را به صورت دایره ای ماساژ دهید و دوباره به حالت برعکس این کار که انجام دادید دوباره تکرار کنید.

برای قسمت لب از سمت گوشه لب انگشتان را به سمت گونه ها بکشید. لب خود را سمت راست و چپ حرکت دهد و این کار را ده تا بیست دفعه تکرار کنید. لبها را به حالت صوت زدن در بیاورید و سپس به حالت عادی باز گردانید این کار را چند بار انجام دهید.دهان خود را باز کنید و چند ثانیه باز نگه دارید این کار را ده بار انجام دهید.

برای ماساژ چشم ها به سمت بالا و پایین نگاه کند و این کار را ده دفعه انجام دهید بعد از این کار چشمان خود را بسته و برای ماساژ دور چشم با انگشتان دست روی آن را به آهستگی به سمت اطراف چشم بکشید.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *