تنها راه لاغری شکم و پهلو

تنها راه لاغری شکم و پهلو


معمولا یکی از قسمت هایی که به سختی لاغر میشوند، قسمت های پهلوها و پایین شکم است و تقریبا می توان اعتراف کرد که هیچ روش سریع و طبیعی و رژیم غذایی برای آب کردن چربی های این ناحیه از بدن وجود ندارد. امروزه با پیشرفت پزشکی در حوزه زیبایی و تناسب اندام این نگرانی ها کاهش یافته و می توانید با خارج کردن و از بین بردن این چربی ها فاصله کمی داشته باشد. با ما در این مقاله همراه باشید تا این روش را بررسی کنیم.

لاغری شکم و پهلو

روش‌های لاغری موضعی دارای انواع گوناگونی هستند. برخی از این روش‌ها شامل دستگاه LPG است که با کمک مکش بافتی و فشار مکانیکی مشخص باعث خرد شدن سلول‌های چربی می‌شود؛ دستگاه RF Contouring است که با کمک امواج رادیویی بر روی بافت چربی موجب افزایش جریان خون و افزایش فعالیت سلولی و متابولیسم و در نتیجه افزایش چربی سوزی می‌شود؛ مزوتراپی که با استفاده از داروهای خاص در دوز کم در طی تزریقات مکرر مستقیم وارد بافت چربی می‌شود؛ امواج صوتی که با استفاده از تکنولوژی جدید کویتیشن موجب لاغری موضعی می‌شود؛ و کرایولیپولیز که یک روش غیرتهاجمی برای حذف سلول‌های چربی است. انتخاب این روش‌ها بسته به شرایط بیمار و نظر پزشک و در نظر گرفتن مزایا و معایب برای بیمار انجام می‌گیرد.

اگر به فکر لاغری سریع با دستگاه نیستید، یکی از مهمترین عوامل در کمک به کاهش چربی شکم و پهلو ورزش‌های قلبی-عروقی به صورت منظم می‌باشد. این بدان معنا نیست که گهگاهی پیاده‌روی بکنیم. به طور کلی بسته به سن شخص حداقل 15 تا 20 دقیقه، 5 روز در هفته طوریکه ضربان قلب تند بزند پیاده‌روی انجام دهیم. دومین عاملی که به لاغری موضعی کمک می‌کند ساخت توده عضلانی در بدن است که کمک می‌کند کالری بیشتری بسوزد و ذخیره چربی کاهش یابد. استفاده از دستگاه‌های بدنسازی و یا شرکت در پیلاتس 2 تا 3 بار در هفته می‌تواند مؤثر باشد. در مدت انجام تمرینات ورزشی برای لاغری، توجه به رژیم غذایی هم مهم می‌باشد. توجه به هرم رژیم غذایی یکی از بهترین راه‌ها برای لاغری شکم و پهلو می‌باشد.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *