آیا شما به تزریق ژل نیاز دارید یا خیر؟

آیا شما به تزریق ژل نیاز دارید یا خیر؟

تزریق ژل در این روزها یکی از پر طرفدار ترین راه های از بین بردن نواقص صورت به شمار می رود در این بین استفاده از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت، بهترین مارک ژل برای خط خنده، و بهترین مارک ژل برای تزریق لب خواسته همه افراد است

علاوه بر آن هزینه تزریق ژل و قیمت انواع ژل از سوالاتی است که برای هر بیماری که مطب یا کلینیک زیبایی مراجعه می کند پیش می آید. اگر شما هم در ذهنتان این سوال ها را دارید که قیمت تزریق ژل خط خنده، قیمت ژل ژوویدرم، بهترین ژل تزریقی صورت چیست حتما با مشاوران کلینیک ما تماس حاصل فرمایید. مشاوران این مرکز شما را با عوارض تزریق ژل لب، مراقبت بعد از تزریق ژل آشنا کرده و به شما خواهند گفت که آیا کاندیدای مناسبی برای تزریق هیالورونیک اسید هستید یا خیر. آدمی از ابتدای خلقت همواره با پديده پيری در جنگ و جدال بوده و در اين جنگ و ستیزها به روشهای متنوعی نیز دست پیدا کرده است.
ظاهر شدن چين و چروك روی صورت يا عميق تر شدن چين های طبيعی هميشه برای انسان به ويژه بانوان ناخوشايند بوده و هست و خواهد بود و در هر زمان روشهايی برای از بين بردن يا كم كردن آنها اعمال شده است. تزریق ژل یا چربی یکی از آخرين دستاورد علم پزشكی در جهت هر چه زيباتر كردن انسان است.
روزانه هزاران نفر در كلينيك های زيبایی سراسر جهان با اثر سحر آميز اين فرآورده ها نه تنها رد پای پيری را از صورت خود مي زدايند بلكه با گونه گذاری – تصحيح سايز لب ها و… به هر چه زيباتر كردن صورت و اندام خود مي پردازند. با تزريق ماهرانه اندكی از اين ژل ها مي توان چين هاي صورت را برطرف نمود ، لبها را بزرگ نمود ، گونه را تغيير شكل داد و… بدون آنكه آثاری روی پوست باقی بماند و بدون آنكه نيازی به بيهوشی باشد و از همه مهمتر بدون آنكه اثر نامطلوب در دراز مدت داشته باشد .
اين ژل ها در وافع در داخل پوست چين هاي صورت تزريق مي شود و چين پر می گردد. تزريق بسيار سطحی بوده لذا هيچگونه خطري نظير آسيب رسيدن به رشته های عصب و يا رگهای بزرگ را ندارد و می توان آن را برای زنان باردار نيز استفاده كرد . موارد استفاده از ژل ها عبارتند از :
• پر كردن چينهاي پوستي كنار لب ( كه حالت خنده واضح تر مي گردند )
• پر كردن و بر طرف كردن چين های پوستی ناحيه بينی و ابروها و چين هايی كه در اثر اخم كردن ظاهر مي گردد .
• برطرف كردن چين كنار لب و بيني
• برطرف كردن چين های پيشانی ( چين هايی كه هنگام بالا بردن ابروها ظاهر می شوند )
• برجسته كردن گونه ها، بزرگ كردن لبها، رفع ضايعات كه در اثر بيماريهای مادرزادی يا بيماری های پوستی مثل آكنه يا حوادث و تصادفات ايجاد شده باشد .
• رفع بد شكلی های چانه ، پر كردن صورت ،‌ رفع فرورفتگی های زير گونه و …

نوشته قبلی
درمان جوش صورت
نوشته بعدی
میکرونیدلینگ

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *