با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید

با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید

با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید

با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید: طب سوزنی این ویژگی را دارد ریزش مو را کنترل و درمان نماید. همانگونه که مستحضر هستید طب سوزنی توانسته جریان خون به پوست سر را تحریک کند. زیرا این کار موجب می‌شود فولیکول‌های مو تغذیه شوند.

طب سوزنی و رشد موها

براساس سخنان پزشکان چینی، کیفیت موها به مقدار انرژی بدن، خون و انرژی کلیه‌ها در بدن وابسته می باشد. تمام تغذیه موها را کنترل کرده. وقتی که بدن انرژی ناکافی دارا باشد، ریزش مو شروع می‌شود. طب سوزنی سعی کرده انرژی مورد نیاز بدن را فراهم اورد و جریان خون در تمامی بدن را تحریک کند.

علاوه بر این طب کلیه‌ها را تقویت کرده و رشد سالم موها را افزایش می دهد. انجام طب سوزنی بر روی پوست سر توانسته جریان خون را تحریک نماید و موجب رویش موهای جدید شود.

رژیم غذایی، مکمل‌ها و گیاهان دارویی

متخصص طب سوزنی احتمال دارد به شما توصیه فرماید رژیم غذاییتان را دچار تغییر کنید،مکمل‌های خاصی بخورید یا از گیاهان دارویی برای افزایش رشد موها استفاده کنید.

طبق مطالعه اعمال شده در سال ۲۰۱۴، محققان فهمیدند کسانی که از طب سوزنی به همراه داروهای گیاهی استفاده می‌کنند نرخ بهبود 83 درصدی در ریزش موهای خود خواهند داشت.

طب سوزنی چگونه کار می‌کند؟

طب سوزنی شامل استفاده از سوزن‌های ریز و نازکی بوده که در بخش‌های گوناگون بدن فرو می‌رود. تفکر مهم در مورد طب سوزنی در برگیرنده مفهومی بوده که می گوید زندگی انرژی را به تمام قسمت های بدن فرستاده و به ما اجازه داده صحبت نماییم، حرکت داشته باشیم، غذا بخوریم و نفس بکشیم.

هنگامی که این انرژی به مقدار کافی نباشد، مسدود گشته یا دچار عدم تعادل در بدن شود، بیماری ایجاد خواهد داد. طب سوزنی نیز این شرایط را تحریک کرده و موجب می‌شود خون به تمامی قسمت های بدن برسد. در چنین شرایطی بدن عملکرد بهینه خود را دوباره بدست می اورد.

با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید
با طب سوزنی از ریزش مو جلوگیری کنید

تکنیک‌های به کار رفته در طب سوزنی

طب سوزنی و گیاهان دارویی

متخصص طب سوزنی چند عدد سوزن ریز را در بخشهای گوناگون بدن فرو می کند. همین امر موجب تحریک انرژی بدن و جریان خون می‌شود. همانطور فرد توانسته از یک چکش هفت ستاره ای استفاده نماید که ابزاری همانند چکش بوده و سوزن‌های کوچکی دارا می باشد. این چکش قابلیت دارد سطح پوست را تحریک نماید.

متخصص طب سوزنی چکش کوچک را آرام آرام به سطح پوست سر زده و جریان خون را به این روش تحریک می‌ کند. این کار موجب می‌شود موهای تازه ای بر روی سر رشد کند.

پیدا کردن یک فرد متخصص

برای اینکه توانسته از توانایی های طب سوزنی بهره مند شوید باید به دنبال یک فرد متخصص طب سوزنی باشید. اکثر کسانی که در این بخش مشغول کار هستند مجوزهای لازم را نداشته و تخصص لازم را ندارند. تلاش کنید به هنگام مراجعه، مجوز این افراد را نیز مورد بررسی قرار دهید.

 

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *