میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ

روشی است جدید که نتایج بسیار درخشانی را در بعضی از معضلات زیبایی بدست آورده است.دراین روش پروژه ای بنام C.I.T یا (Collagen Induction Therapy ) انجام می شود که به طورحیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن درپوست می گردد . درماپن دستگاهی برای نیدلینگ عمودی پوست است که تاثیری هم مرتبه با لیزرو قابل مقایسه با پیلینگ شیمیایی دارد. این دستگاه هم به تنهایی هم به عنوان مکملی برای روشهای درمانی دیگر مثل مزوتراپی و PRP به کار رود.

سر یکبار مصرف این دستگاه شامل ۹ میکرو نیدل است که بعد هر درمان باید دور انداخته شود. برای درمان با درماپن می توانید عمق نفوذ سوزن ها را بین ۰ تا ۲ میلی متر تنظیم کرده و با سرعت ۲۵ ضربه در هر ثانیه تا ۹۰ ضربه در هر ثانیه استفاده کنید، که در نهایت بین ۲۲۵ تا ۸۰۰ سوراخ بسیار ریز در ثانیه در سطح پوست ایجاد می شود.

درحال حاضر این روش یکی از بهترین روشهای کلاژن سازی دنیا می باشد.

دراین روش با دستگاهی بنام درمارولر منافذ بسیار ریزی درپوست ایجاد می شود و هنگامی که پوست اقدام به ترمیم این منافذمی نماید اجبارا بایستی مقادیر بسیارزیادی کلاژن بسازد و البته اگر نقصی مانند اسکارآکنه وجودداشته باشد این نقیصه را هم ترمیم می نماید.

درماپن برای تحریک پوست برای ساخت طبیعی کلاژن استفاده می شود. درمان با این دستگاه همچنین به نفوذ و جذب مواد دارویی به پوست، سفت کردن پوست، جوانسازی و رفع چین و چروک، بهبود زخم ها و جای جوش، بهبود Stretch Marks و ظاهر کلی پوست کمک کرده و اندازه منافذ پوست را کوچک می کند. درماپن برای بیماران با هر رنگ پوست می تواند استفاده گردد.
افزایش نفوذپذیری پوست

در روش های سنتی، نفوذ مواد و داروها به پوست کمتر از ۳ درصد خواهد بود در صورتی که با استفاده از درماپن، تا ۹۰ درصد مواد به پوست نفوذ می کنند و نتایج بسیار بهتری در زمان کوتاه تر دیده می شوند.

· جوانسازی پوست، جمع شدن و افزایش الاستیسیته پوست، تولید کلاژن جدید
· کاهش چین و چروک های سطحی و عمیق
· بهبود Stretch Marks
· بهبود جای جوش و زخم
· بهبود ضایعات پیگمانته
· بهبود نفوذ مواد، کرم ها و ویتامین ها به پوست بعد از درمان با درماپن

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *