هایفوتراپی

هایفوتراپی

یکی از روش های کشیدن پوست بدون نیاز به عمل جراحی هایفوتراپی است، چین و چروک های اطراف چشم، چانه و گردن تاثیر زیادی در مسن دیده شدن چهره دارد، از این رو در اولین قدم برای جوانسازی این چین و چروک ها باید محو شود. در این مقاله شما را با این روش زیبایی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

هایفوتراپی یا امواج فراصوت کانونی با شدت بالا(HIFU) روشی مدرن است که یکی از کاربردهای آن از بین بردن موثر چین و چروک های پوستی و درمان افتادگی و شلی پوست در اثر افزایش سن می باشد.

اگر به دنبال متوقف کردن فرایند پیری پوست و پوستی کشیده و بدون چروک ، بدون عمل جراحی هستید، هایفوتراپی بهترین انتخاب است. پوست شل و افتاده به صورت و چشمان ما ظاهری خسته بخشیده و برجستگی ها و خطوط صورت در نواحی چانه و گردن را از حالت طبیعی خارج می سازد. هایفوتراپی نوعی لیفتینگ صورت بدون جراحی می باشد که می تواند باعث کشیده شدن و سفت شدن پوست صورت و گردن گردد. بعد از ظهور این روش در دنیای پزشکی ، این متد به سرعت رشد کرده و در بین پزشکان و مردم در سراسر جهان بعنوان روشی موثر شناخته شده است.

هایفوتراپی چگونه عمل می کند؟

انرژی فراصوت (اولتراسوند) متمرکز شده بصورت غیرتهاجمی و انتخابی داخل لایه درم پوست آزاد می شود و به همان اندازه در عمق پوست نفوذ می کند بدون اینکه بر روی بافت های میانی و سطحی پوست تاثیر بگذارد. این روش برای از بین بردن چین و چروک و شلی پوست اطراف چشمها، گونه ها و قسمت بالایی گردن مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد شلی و افتادگی های پوست جدی و شدید، می توان هایفوتراپی و تردلیفت، دیگر روش غیر جراحی برای لیفت صورت، را بصورت ترکیبی انجام داد. هایفوتراپی روشی ست که توسط سازمان غذا و داروی آمریکاFDA برای لیفت صورت و گردن تایید شده است.

مناطقی که بطور رایج مورد درمان با این روش قرار می گیرند شامل:

ابروها و پیشانی

چانه

گردن( پیشگیری و درمان چین و چروک گردن)

شکم

ترک های پوستی یا استرچ مارک ها

مناطق تاثیر هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از معروفترین و پیشرفته ترین سیستم های در دسترس در قرن حاضر می باشد. انرژی فراصوت یا اولترا سوند غیرتهاجمی گرمای کمی را در نقاطی از پوست که مورد هدف می باشند ایجاد می کند. این امر باعث تحریک سلولها برای تولید کلاژن و جوانسازی مجدد پوست می شود. تنها با این روش درمانی، هایفوتراپی پوست بالغ و پیر را مجبور به فعالیت مجدد می کند. تنها چند ماه بعد از درمان، پوست نرمتر، سفت تر و روشنتر خواهد شد.

بعد از این درمان، ابروها کشیده تر، چشمها بازتر، خطوط و چین و چروکها صاف خواهند شد و منافذ پوست کاهش خواهند یافت. به این دلیل که قابلیت ارتجاعی پوست به حالت اول بر می گردد، پوست احساس نرمتر و سفت تری خواهد داشت. اگر شما از افرادی هستید که مایل نیستید زیر تیغ جراحی بروید، هایفوتراپی جایگزینی مناسب برای لیفت صورت و گردن می باشد این روش گزینه ای مناسب برای درمان مشکلات زیر است:

فک نامشخص و غبغب

افتادگی پوست بویژه در اطراف دهان

افتادگی پلک ها

شلی چین های گردن

پوست نازک و چروک

خطوط ریز و چین و چروکها

قرمزی و خشکی پوست

رنگ یا بافت غیرعادی پوست

منافذ بزرگ پوستی

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *