بهترین ماسک های مو برای فصل تابستان

بهترین ماسک های مو برای فصل تابستان

استفاده از ماسک های زیر برای فصل گرم بسیار مفید است و به زیبایی و درخشندگی مو شما بسیار کمک میکند

ماسک تمیز‌کننده:اگر پوست سر شما دچار خارش و شوره می‌شود این ماسک را استفاده کنید. 2 قاشق غذاخوری نمک دریا را با 2 قاشق آب لیمو و 1 تا 2 قاشق روغن زیتون ترکیب کنید و پوست سر را با آن ماساژ دهید. تلفیق نمک و لیمو به تمیز شدن پوست سر از شوره‌ها کمک می‌کند و روغن، مو‌ها را نرم و براق نگه می‌دارد.

ماسک نرم کننده: شست و شوی زیاد مو در فصل گرما باعث خشکی آن می‌شود. برای مقابله با این مشکل، 2 قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با یک قاشق عسل ترکیب کرده و بگذارید مواد گرم و بخوبی محلول شوند. آن را به پوست سر و موها بزنید، کلاه حمام را روی سر گذاشته و آنرا برای یک ساعت نگه دارید.

ماسک مرطوب‌کننده: برای برطرف کردن مو خوره و خشکی مو، ¼ لیوان ماست پرچرب را با یک قاشق غذا خوری روغن زیتون ترکیب کنید. این ماسک را برای 30 دقیقه روی مو‌ها بگذارید و سپس بشویید. بدین ترتیب چربی و پروتئین لازم برای داشتن موهای سالم را به آنها رسانده‌اید.

ماسک ترمیم کننده: فصل تابستان برای افرادی که موهای وزی دارند دردسر‌ساز است. برای ترمیم و قوی کردن موها و جلوگیری از وز شدن، یک موز را له کرده و بخوبی با یک قاشق غذا خوری عسل ترکیب کنید. آنرا به موها بزنید، کلاه حمام را بر سر کرده و بگذارید 20 دقیقه بماند.

ماسک تنظیم‌کننده ph: بسیاری از افراد چربی بیش از حد مو را در فصل تابستان تجربه می‌کنند. ¼ لیوان سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب لیمو ترکیب کنید و پس از شامپو به موها بزنید و بگذارید 15 دقیقه روی سر بماند. سپس مو‌ها را بشویید اما نرم‌کننده نزنید.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *