رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟

رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟

رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟

رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟چه کار هایی انجام دهیم که بعد از رشد موی خوبی داشته باشیم ؟ چرا بعد عمل مو ها می ریزد ؟

بهترین مواد شوینده برای رشد مو ها چیست ؟

رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟ |کلینیک پوست و مو آبنوس مشهد
رشد مو ها بعد کاشت مو چگونه است ؟ |کلینیک پوست و مو آبنوس مشهد

 

رشد مو هابعد کاشت مو چگونه است؟

ابتدای باید بگوییم که رشد مو بعد از کاشت برای افراد مختلف یکسان نبوده و نیاز به زمان دارد ،و هیچ فردی از این قاعده مستثنا نمی باشد .نتیجه بلافاصله امکان پذیر نمی باشد .رشد مو هابه طور میانگین زمانی بین 6 تا 10 ماه طول می انجامد بعد از این مدت شما می توانید رضایت از  کاشت مو خود را تجربه کنید.و در اکثر موارد این اتفاق در بازده زمانی 12ماهه صورت می گیرد و اما باید دانست که مراحل رشد مو کمی از نظر مردم متفاوت خواهد بود .

ماه اول و دوم نگران ریزش نباش

در این بازده با شوک ریزش مو شدید مواجه می شویددر بعضی از موارد کاشت مو قسمت هایی که کاشت مو انجام نشده نیز ریزش مو را تجربه خواهند کرد که این امر می تواند برای افراد مختلف نگران کننده باشد اما باید گفت که این امر بسیار عادی بوده وچون فولیکول های مو نیاز به مطابقت به ناحیه جدید را دارند باعث ریزش می شود .

ماه سوم  و چهارم چه می شود

مو هایی ظریفی در این مرحله شروع به رشد می کنندو بیمار شاهد قرمزی هایی به دلیل رشد مو ها خواهد بود که قرمزی ها به مرور زمان بر طرف می شود.

ماه چهارم  تا ششم  نتیجه اولیه کاشت مو 

در ماه چهارم در بیماران به نتایج اولیه خود می ببیند و و این روند در برخی به ماه پنجم هم کشیده شده و در ماه ششم در بسیاری از موارد رشد موی 60 درصدی سر خود احساس نمایند در این مرحله پوشش ضخامت و تراکم و بلندی موهای سر نتیجه می دهد.

ماه هفتم  تا دهم 

در این ماه ها فرد به نتایج 70 تا 90 درصدی کاشت مو  رسیده اید . و هر فرد قادر خواهد بود تا مو های خود را به هر نحوی آرایش نمایید لازم به تذکر است برخی در این ماه ها ریزش مو را مشاهده خواهند نمود.

بعد کاشت مو چه کار هایی انجام دهیم که رشد موی خوبی داشته باشیم؟

دستورات بعد از عمل کاشت مو  چه کار هایی انجام بدم ؟

در هفته اول از عرق موها و شستن سر اجتناب کنید چون باعث عفونت می شود .

استفاده ها از کلاه یا روسری باعث آسیب به فولیکول هایی مو می شود همچنین باعث کند شدن روند بهبودی خواهد شد.

در روز های اولیه عمل از تابش مستقیم عمل دوری کنید چون باعث آسیب به گرافت ها مو شده و باعث طولانی شدن روند بهبود خواهد شد.

پس از اینکه شستن مو توسط پزشک شما مجاز شد . ابتدا برای جلوگیری از عفونت حاصل شده از عرق سر را به آرامی با آب صابون شستشو دهید.

نگرانی های بعد از عمل را از خود دور کنید .وجود زخم ها بر روی سر بعد از عمل امری طبیعی است . واین اتفاق سبب می شود فکرتان به این سمت برود که شاید تا ابدهمراه باشد اما اکثر افراد که عمل کاشت مو را انجام دادن این موضوع سریع رفع شده است .

همین نکات بالا کمک به رشد مناسب می کند . نکات دیگری هست که در ادامه

رابطه زناشویی بعد از کاشت مو

خیلی ها سوال می پرسند که رابطه زناشویی بعد از کاست مو چطوری می تواند باشد.رابطه نباید داشته باشیم یا داشته باشیم ؟

رابطه جنسی یکی از نیاز های مهم انسان هاست که در زندگی زوجین و در زندگی زناشویی تداوم ایجاد می کند.روابط زناشویی از ملزومات زندگی هر زوجی می باشد .

نکته قبل ازکاشت  :در عمل کاشت مو ، رابطه زناشویی قبل از کاشت مو تاثیری در جراحی ندارد پس نگران آن نباشید.

بعد از کاشت مو  رابطه به آسیب به مو های کاشته نداشته و چه بسا مفید هم خواهد بود . لذا جهت احتیاط به دلیل اینکه شریک جنسی شما امکان جو زدگی داشته باشد که مو های شما را بکشد یا با حرکات بالا در بعضی از پوزیشن ها باعث باز شدن بعضی از بخیه شود .

شستشویی بعد از کاشت مو

بعد از عمل با دستور پزشک شما باید حتما به آرامی سر خود را با صابون بشویید و بعد از 2 الی4ماه شامپو با دستور پزشک معالج استفاده شود .

 

چرا بعد عمل مو ها می ریزد ؟

چرخه رشد مو |کلینیک پوست و مو آبنوس مشهد
چرخه رشد مو |کلینیک پوست و مو آبنوس مشهد

شاید در مطالب بالا خواندید مو ها می ریزد ما هم این امر را عادی جلوه دادیم .نه این طور نیس یک نوزاد را هم در نظر بگیرید چند ماهی طول میکشد رشد مو هایش مناسب برای کوتاه کردن شود . بعد از عمل موها رشد می کند و مو های قبلی ریخته و موی تازه و مقاوم تر برای آن ناحیه رشد می کند و نیازی به نگرانی نیست اگر چرخه رشد مو را نگاهی بیندازید می بینید که این حرف ما بسیار معتبر و علمی می باشد. و از روی تجربه .

به لینک هایی زیر برای اطلاعات تکمیلی تر مراجعه نمایید.

سوال های رایج کاشت مو

رعایت نکاتی بعد از کاشت مو

بهترین مواد شوینده برای رشد مو ها چیست ؟

بهترین مواد شوینده در هفته ها آب و صابون می باشد . در ماه 2 به بعد استفاده از شامپو و مواد شوینده مناسب می باشد .

برای مطالعه بیشتر به لینک هایی زیر مراجعه نمایید .

مراقبت های بعد ازکاشت مو

بهترین ماسک خانگی پوست و مو

متداول ترین سوال های کاشت مو

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

بهترین فصل کاشت مو

برای مشاوره بیشتر با ما در تماس باشید …

مشاوره با آبنوس
مشاوره با آبنوس

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *