بهترین فصل کاشت مو

بهترین فصل کاشت مو

بهترین فصل سال برای کاشت مو چی زمانی است ؟
آیا انجام کاشت مو در فصل های مختلف تاثیری در روند کاشت مو دارد ؟
اگر بخواهیم به شکل خلاصه کاشت مو را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت مو عبارت است از برداشت گرفت های مورد نیاز از فضای پشت سر فرد ( که اصطلاحا به آن بانک مو می گویند) و کاشتن گرفت های برداشت شده در فضاهایی که خالی از مو است.
معمولا افراد متقاضی قبل از مراجعه به مراکز مختلف کاشت مو به پرس و جو و تحقیق پیرامون موضوع مربوطه می پردازند و سئوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود یکی از این سوالات این است که آیا کاشت مو فصل خاصی دارد؟

دوستانی که تمایل دارند کاشت مو انجام دهند شاید عبارت بهترین فصل کاشت مو را شنیده باشند که برخی ار مراکز غیر مجاز جهت تبلیغات و جذب متقاضی از هر ترفندی استفاده می کنند توجه داشته باشید که از نظر عملی هیچ فاکتور و المانی که تحت تاثیر انتخاب بهترین فصل برای کاشت مو باشد وجود ندارد یعنی در واقع فصلی برای انجام کاشت مو وجود ندارد که فقط در آن فصل کاشت مو انجام شود یا فصلی وجود ندارد که نباید در آن کاشت مو انجام داد.

عمل کاشت مو در هر فصلی که انجام گیرد نتایج یکسانی خواهد داشت تنها تفاوت آن در این است که اگر مثلا در فصل بهار عمل کاشت مو را انجام دهید، نتایج آن را در فصل پاییز یا زمستان مشاهده می کنید یا اگر در فصل پاییز پیوند مو را انجام دهید نتایج آن در بهار و تابستان به شما نشان داده خواهد شد.

اما نکته حائز اهمیت این است که زمانی که تصمیم به کاشت مو گرفتید در انجام آن تعلل نکنید چرا که هرچه زودتر اقدام به کاشت مو طبیعی نمایید زودتر نیز از نتیجه آن و رویش موهای جدید خود لذت خواهید برد. مسئله مهم دیگر انتخاب کلینیک و همچنین روشی است که برای کاشت موی خود انتخاب می کنید اینکه تجهیزات کلینیک کاشت مو به روز بوده و از بهترین روش استفاده گردد. بهترین روشی که تا به حال برای کاشت مو معرفی شده است و آخرین روش کاشت مو می باشد روش Sut است. مهم نیست در چه فصلی کاشت مو را انجام می دهید، روش SUT در فصلی از سال قابل انجام است و دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است.

ما در کلینیک آبنوس مجرب ترین پزشک ها و بهترین تجهیزات را برای شما فراهم آورده ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنید

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *