چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟

چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟

چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟

سوال بسیاری از مردم این است که چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟و در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهدودرمان خود را آجا دنبال نماییم .باید بیایم مشهد و کاشت مو رو اونجا دنبال کنیم ؟

چرا کاشت مو در مشهد
چرا کاشت مو در مشهد |کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهد

کاشت مو  چیست

کاشت مو اصلا یعنی چی خیلی از دوستان که به فکر کاشت مو می افتند این سوال را می پرسند.کاشت مو چیه ؟چکار می کنند . بعضی ها حتی کاشت مو رو با گذاشتن کلاه گیس اشتباه می گیرند .

تعریف کاشت مو

کاشت مو چیست ؟ کاشت مو به تکنیکی از جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه مو ،تک تک از ناحیه اهدایی برداشت می شود ودر محل در حال ریزش ویا طاسی سر کاشت می شود .از این روش بیشتر برای ریزش مو مردان استفاده می شود همچنین برای کسانی که ریزش مو آنها باعث از بین رفتن تراکم مو شده است با روش prp درمان صورت می گیرید.به این روش تراکاشت مو یا کاشت مو نیز می گویند.

خب ما در ادامه میگیم که روش هایی کاشت مو چیست ؟

روش هایی کاشت مو چیست ؟

روش های  کاشت مو بسیار نزدیک به  هم هستن اما روش هایی هست که به شما کمک می کند بدون جراحی کار شود بسیار هستند چند تایی که قابل کار شده اند را در ادامه بیان می کنیم همچنین به قدیمی ترین روش کاشت مو FITو سپس روش کاشت FUTو بعد آن به روش کاشت مو SUTو روش کاشت BHT

خواهیم پرداخت و سپس دلایل آمدن شما عزیزان به کلینک پوست و مو آبنوس در مشهد  را بیان خواهیم کردپس با ما همراه باشد .

کاشت مو به روش FIT:

کاشت مو به روش فیت
کاشت مو به روش FIT |کلینیک پوست و مو آبنوس

در این قسمت با کاشت مو به روش FIT آسنا می شویم در این روش به دلیل قدیمی بودن و کادر مجرب و حرفه ای ها  دوره کاشت بسیار کوتاهی بوده و همچنین با جلسات مشاوره تحت نظر پزشک مراقبت ها صورت می گیرد . این روش به دیدن صورت کار می شود که ابتدا قسمت هایی از ناحیه بانک مو را دانه به دانه با توجه به تکنیک ها برداشت می شود ،و به ناحیه مورد نظر کاشت می شود .

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

کاشت مو به روش FIT

 

 

 

کاشت مو به روش FUT:

روش کاشت مو FUT
روش کاشت مو FUT |کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس مشهد

در این قسمت با کاشت مو به روش FUT آشنا می شویم .در این روش به دلیل کاربردی بودن و کادر با تجربه ما نتایج فوق العاده ای میشه گرفت حال باتوجه به برداشت نواری از ناحیه و کاشت آن به صورت حرفه ای در قسمت هایی طاسی سر باعث می شود به نوبه خود یک نتیجه عالی برای شما رغم بزند .

حال به لینک هایی مرتبط با متن نگاهی بیندازید.

کاشت مو به روش FUT
کاشت موی طبیعی 

مراحل کاشت مو و انواع روش هاکاشت مو

مراقبت های بعد ازکاشت مو

 

کاشت مو به روش SUT:

کاشت مو به روش SUT با استفاده از این دستگاه می توان فولیکول های مو را پیوند زد. این تکنولوژی احتمال آسیب به گرافت های مو بسیار پایین می آیید. به بهبود کار بسیار کمک می کند و این روش بسیار مناسب بوده و باعث می شود که کاشت بهتری صورت بگیرد  و به فولیکول های مو آسیب کمتری برسد.

چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟

کاشت مو در مشهد یکی از بهترین تجربه ها برای شما خواهد بود  مخصوصا که اگر به ما را انتخاب کنید. که  جزو بهترین کلینیک های و درمانگاه های تخصصی پوست و مو در مشهد هستیم . آبنوس با محیط بسیار فوق العاده و خاص برای شما بسیار مسرت بخش خواهد بود. که شما بتوانید انتخابمناسبی داشته باشید . با داشتن سابقه بالا کلینیک در امر خدمات دهی به زائرین و مجاورین امام رضا و داشتن  متخصصین با سابقه به کیفیت کار ما خدمات رسانی به شما عزیزان کمک شایانی می نماید.

محیط زیبا و دل نشین در آبنوس
کارکنان متعهد و حرفه ای در آبنوس
آرزو شما چیست؟

و با زیارت امام هشتم و جا هایی دیدنی اطرف مشهد( طرقبه ،شاندیز ،کلات ،اخلمد و…) و فروشگاهی در  مشهد شما می توانید در کنار یک سفر خوب به مشهد گردشگر سلامت ما باشید.

حال فکر می کنم به جواب که  شما چرا باید کاشت مودرمشهد را تجربه کنیم ؟ داده باشیم . از این که ما را در کلینیک آبنوس دنبال می کنید بسیار ممنونیم. وهمچنین ما د رآبنوس آبنوس گردشگری را معرفی کنیم که به شما کمک می کند سفر خوبی نیز داشته باشید . و از جاذبه هایی مشهد استفاده نمایید.

می توانید به مقالات زیر جهت مطالعه بیشتر استفاده نمایید.

قبل از کاشت مو بخوانید.

نکاتی که در مورد کاشت ابرو باید بدانید.

سوالات رایح در مورد کاشت مو

برای مشاوره از ما می تونید 

مشاوره کاشت مو
مشاوره کاشت مو |کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس مشهد

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *