بهترین زمان خوردن میوه چه زمانیست ؟

بهترین زمان خوردن میوه چه زمانیست ؟

بهترین زمان خوردن میوه چه زمانیست ؟

ما انسانها فکر میکنیم که خوردن میوه فقط یعنی ان را بخریم و بشوییم و بخوریم و به زمان ان اصلا توجهی نداریم. یادتان باشد اصلا نباید بعد از خوردن غذا میوه بخورید. در صورتی که بعضی ها میگویند برای هضم غذا بعد ان میوه بخورید. بهترین زمان خوردن میوه با معده و شکم خالیست.

وقتی میوه را با شکم پر میخورید میوه ها موجب مسموم کردن سیستم بدن میشوند. در این حالت بدن نوعی انرژی تولید میکند که نه تنها مفید نیست بلکه موجب کاهش وزن شما و کاهش

قدرتتان خواهد شد. خوردن میوه با شکم پر ان را فاسد میکند و فایده اش به بدن نمیرسد

فرض کنید دو تکه نان و یک تکه میوه خورده اید. تکه میوه آماده است که مستقیما وارد معده تان و روده تان شود
اما به دلیل آن دو تکه نان، نمیتواند سریع به معده برود. متاسفانه با این کار شما همه غذا فاسد شده، تخمیر میشود و در نهایت به اسید تبدیل میشود. به محض اینکه درون معده، میوه با غذا و آنزیمهای گوارشی تماس پیدا میکند، همه حجم غذا شروع به ازبین رفتن و فاسد شدن میکند.

بنابراین خوردن میوه با شکم پر مفید نیست و شما باید با معده خالی ان را بخورید تا کامل جرب بدنتان شود.

حتما شنیده اید برخی میگویند : هر زمان که هنوانه میخورم، غذا بالا می آید. هر زمان که میوه درخت قهوه سودانی را می خورم معده ام نفخ میکند زمانی که موز میخورم همش حس اینکه باید فورا به دستشویی بروم را دارم.

همه اینها بخاطر این است که این میوه ها با شکم پر خورده شده است. وقتی شما با شکم پر میوه میخورید میوه ها با غذای فاسد شده ترکیب شده و تولید گاز میکنند و به قولی شما ترش میکنید یا بالا میاورید. شاید باورتان نشود ولی سفیدی مو، تاس شدن، عصبانیت و گودی های سیاه زیر چشم، همه شان اتفاق نخواهند افتاد اگر با معده خالی میوه میل کنید.

همچنین درباره مصرف اب میوه باید بگوییم که فقط آب میوه تازه بنوشید نه آب میوه کنسروها. حتی آب میوه هایی که بسیار سفت هستند را ننوشید. چرا که هرگز ماده مغذی میوه ها را دریافت نخواهید کرد تنها مزه شان را دریافت میکند
پختن، تمام ویتامین ها را از بین میبرد اما به هرحال خوردن میوه کامل بهتر از نوشیدن آب آن است.

همچنین درباره خوردن آبمیوه باید بگوییم ان را طوری بخورید که دهانتان پر شود و آن را آرام آرام غورت دهید چرا که باید اجازه دهید که آب میوه با بزاق دهانتان قبل از غورت دادن آن کاملا ترکیب شود.

میتوانید برای پاکسازی بدنتان 3 روز روزه میوه بگیرید به مدت 3 روز فقط میوه بخوریدو در نتیجه پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *