از بین بردن خطوط و چین صورت

از بین بردن خطوط و چین صورت

تزریق چربی عملی است سر پایی ساده و بدون نیاز به بیهوشی جهت انتقال بافت چربی از یک قسمت بدن به قسمت های مورد نیاز دیگر بدن تزریق چربی در بدن و صورت میتواند ظاهری جوان تر را با از بین بردن خط لبخند، خط اخم، خطوط کنار دهان و چانه به شما هدیه دهد.
همچنین تزریق چربی میتواند آثار بجا مانده از جای جوش را در کنار عمل های دیگری مانند ساب سیژن و لیزر RF Fractional از بین ببرد و ظاهری زیبا به شما هدیه بدهد. به دست آوردن حجم طبیعی صورت هایی که دچار فرورفتگی و لاغری می باشند از دیگر موارد استفاده از تزریق چربی است. نتایج تزریق چربی صورت معمولا بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و میتواند برای ماه های زیادی دوام و ماندگاری داشته باشد.

افرادی که مناسب این عمل هستند :

افرادی که دارای خطوط لبخند و خط اخم و خطوط کنار دهان و چانه هستند
افرادی ک تحت تاثیر رژیم غذایی یا ورزش های سنگین ظاهر صورت شان کم حجم شده است
افرادی که جای جوش و زخم در صورت دارند
افرادی که با افزایش سن دارای چین و چروک در قسمت پشت دست هستند
افرادی که مایل به زاویه سازی فک و صورت خود هستند
افرادی که مایل به افزایش حجم باسن یا فرم دهی به باسن خود هستند

نکات مهم و عوارض تزریق چربی:

تزریق چربی عملی تخصصی است که حتما باید توسط متخصصین پوست و مو، فوق تخصص جراحی پلاستیک در محیط استریل اتاق عمل کلینیک صورت پذیرد. در صورتی ک این عمل توسط افراد غیر متخصص”پزشکان عمومی” یا محیطی غیر استریل صورت گیرد عوارض غیر قابل جبرانی را به بار خواهد آورد. رایجترین عوارض تزریق چربی به صورت مربوط به ورم، کبودی، و ناراحتی است که در محل تزریق در هر دوی اندام های اهدا کننده و اندام های دریافت کننده چربی مشاهده می شود. همچنین به احتمال کم امکان از عوارض تزریق چربی مشاهده عفونت در محل تزریق چربی وجود دارد، اما امکان کنترل ساده این مشکل با استفاده از داروهای آنتی بیوتیک مناسب وجود دارد. در این حالت نیازی به نگرانی بیماران از مشاهده واکنش آلرژیک به انتقال چربی وجود ندارد، زیرا برای این انتقال از بافت چربی خود بدن فرد استفاده می شود و به این ترتیب سلول های پر کننده تزریق شده به شدت با عضو دریافت کننده آنها سازگار هستند.

مزایا تزریق چربی:

در این روش درمانی از بافت چربی بدن شما استفاده می شود. به همین خاطر احتمال واکنش معکوس یا آلرژیک به چربی تزریق شده در بدن وجود ندارد.
چربی استفاده شده برای انتقال به مقدار زیاد در بدن بیمار موجود است. در حالت عادی امکان برداشتن ۱ تا ۲ لیتر چربی از بدن وجود دارد و برای این کار می توان از قسمت های مختلف بدن استفاده کرد تا به این ترتیب قیمت تزریق چربی کاهش پیدا کند.
تزریق چربی در صورتدارای ماندگاری و دوام طولانی است. سلول های انتقال یافته که پس از پیوند اولیه زنده می مانند، می توانند برای سال های طولانی به زندگی خود ادامه دهند. تکنیک های جاری مورد استفاده برای این روش درمانی منجر به زنده ماندن تقریبی ۵۰ تا ۷۰ درصد سلول های چربی تزریق شده می شوند.
این روش درمانی دارای خطرات و مضرات پایین است. در این روش چربی با استفاده از برداشته می شود که یک روش بسیار ایمن و بی خطر است. در این حالت دوره ریکاوری کوتاه می باشد. بیمارانی که از عمل جراحی انتقال وتزریق چربی در صورت استفاده می کنند، معمولاً پس از گذشت حدود یک هفته به فعالیت عادی خود باز می گردند.
یکی از مزایای انتقال چربی این است که در این روش امکان بر طرف کردن دو مشکل بطور هم زمان وجود دارد. در این حالت چربی از نقاطی از بدن برداشته می شود که سطح تمرکز چربی در آن بسیار زیاد است. بیمار و پزشک وی با یکدیگر صحبت می کنند تا تصمیم بگیرند کدام قسمت بدن برای برداشتن چربی مناسب است و بیمار بیشتر از همه علاقه مند به برداشتن چربی از کدام قسمت بدن خود می باشد

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *