با این ٢٠ واقعیت در مورد میکرودرم آبریژن دوستان خو

با این ٢٠ واقعیت در مورد میکرودرم آبریژن دوستان خو

با این ٢٠ واقعیت در مورد میکرودرم آبریژن دوستان خود را متحیر و شگفت زده کنید.
١. میکرودرم ابریژن نخستین بار در سال ١٩٨۵ و در ایتالیا ابداع شد؛ پاستا، پیتزا و میکرودرم ابریژن، ایتالیایی های عزیز ممنون از این همه اختراع بی نظیر!

٢. بیش از ١٠٠ مدل دستگاه میکرودرم ابریژن در بازار موجود است اما اساس کار تمامی آنها یکسان می باشد؛ سطح پوست را ساییده و سلول های مرده آن را می مکند!

٣. تجربه نشان داده با میکرودرم ابریژن می توان چین و چروک های سطحی و جای آکنه را از میان برداشت، اما نتایج این روش درمانی برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

۴. می توان به افرادی که بزرگ بودن منافذ پوست خود رنج می برند، این نوید را داد که میکرودرم ابریژن منافذ پوست را کوچک می کند و از انسداد این منافذ جلوگیری می کند.

۵. میکرودرم ابریژن می تواند پر رنگ شدن رنگدانه های سطح پوست، لک های پیری و سایر عارضه های پوستی ایجاد شده توسط نور خورشید را تقلیل دهد.

۶. میکرودرم ابریژن بافت مرده پوست را از میان بر می دارد و از این طریق فرآیند جذب محصولات مراقبت از پوست را تا ۵٠ درصد افزایش می دهد و باعث می شود مواد آرایشی جلوه بهتری بر روی صورتتان داشته باشند.

٧. در سال ٢٠٠٩ انجمن جراحان پلاستیک آمریکا اعلام کرد که ٩١٠ هزار و ١۶٨ میکرودرم ابریژن در امریکا انجام شده است ( سهم آقایان از این رقم ١٧۶ هزار و ۵۴١ میکرودرم ابریژن می باشد). به نظر یک تجارت بسیار عظیم می رسد که البته تنها مختص به کشور امریکا نیست.

٨. بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای لایه بردارهای شیمیایی و درمان های لیزری از میکرودرم ابریژن بهره گیرند چرا که هم بی ضرر تر است هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر.

٩. در حین اجرای میکرودرم ابریژن ممکن است کمی احساسی ناراحتی کنید اما به هیچ وجه دردناک نیست. (بعد از اتمام میکرودرم ابریژن پوستتان کمی نازک و حساس می شود.)

١٠. میکرودرم ابریژن جریان خون را تحریک می کند و از این طریق مواد غذایی توزیع شده میان سلول های پوست را افزایش می دهد. این امر فرآیند تولید سلول های پوست را بهبود بخشیده و بافت و حالت کشسانی پوست را بهتر می کند.

١١. میکرودرم ابریژن به طور موقت رطوبت پوست را از بین می برد لذا باید پس از انجام این روش درمانی همیشه از یک مرطوب کننده غنی و با کیفیت استفاده کنید.

١٢. بهترین نتیجه معمولاً برای افرادی اتفاق می افتد که در سن ٣۵ تا ۵٠ سال نسبت به انجام میکرودرم ابریژن اقدام می کنند.

١٣. در صورت داشتن بیماری های پوستی از قبیل اگزما، ورم پوست، آفتاب سوختگی فعال، تب خال، لوپوس، زخم ها و جراحت های باز، پسوریاسیس، مویرگ های ترد و شکننده یا آکنه همه جانبه و گسترده توصیه می شود از میکرودرم ابریژن استفاده نکنید. ابتدا با مراجعه به پزشک در صدد رفع این عارضه ها برآیید سپس برای انجام میکرودرم ابریژن اقدام نمایید.

١۴. دستگاه های میکرودرم ابریژن خانگی در بازار یافت می شود اما آنها بیشتر حکم یک لایه بردار معمولی و اسکراب را داشته و می توانند برای پوستتان مضر باشند. احتیاط کنید.

١۵. برای گرفتن بهترین نتیجه اغلب توصیه می شود که بین ۶ تا ١٠ جلسه این روش درمانی را انجام دهید، بین هر دو جلسه میکرودرم ابریژن می بایست دو هفته فاصله زمانی در نظر بگیرید تا پوست شما التیام یابد.

١۶. هر جلسه میکرودرم ابریژن حدوداً ٣٠ دقیقه زمان می برد و اگر بخواهید گردن و سایر اعضای بدن همچون پا و دستتان را تحت درمان قرار دهید، این مدت زمان افزایش می یابد.

١٧. بعد از انجام میکرودرم ابریژن پوست شما نسبت به اشعه خورشید حساس می شود پس حتی المقدور از تابش نور خورشید دور بمانید یا از یک کرم ضد آفتاب خیلی خوب و با کیفیت استفاده کنید.

١٨. در حین انجام میکرودرم ابریژن متخصص زیبایی باید مدام از شما می پرسد که چقدر احساس ناراحتی می کنید. هیچ واهمه ای نداشته باشید و اگر حس کردید صورت شما بیش از حد تحت مکش قرار گرفته و انگار به درون یک چاله سیاه و تاریک کشیده می شود، او را در جریان قرار دهید.

١٩. اگر متخصص زیبایی شما مهارت و تخصص لازم را نداشته باشد و در به کارگیری تکنیک های مختلف ناشیانه عمل کند، ساییدگی و خونریزی های نقطه ای در پوست شما را سبب می شود که نشان دهنده شدت بیش از حد معمول میکرودرم ابریژن است.

٢٠. برای انجام میکرودرم ابریژن به یک متخصص کاربلد و شایسته مراجعه کنید و از او بخواهید تا مدارک آموزشی خود را به شما نشان دهد، چرا که نتیجه میکرودرم ابریژن تا حد زیادی بستگی به مهارت و تخصص او دارد.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *