رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست

رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست

رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست

رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست:“کیمبرلی اشنایدر” متخصص تغذیه و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز غذاهایی که به سخن او سم زدا می باشند و به شما در جوان­تر و زیباتر دیده شدن کمک می‌نمایند، را معرفی کرده است. این خوراکی ها پوست، خون و سلول ها را سم زدایی می‌ کند، علاوه بر این عملکردهای بدن به مناسب ترین حالت انجام میشود.

بهتر است برای دیدن بهترین نتیجه این غذاها را حداقل 3 بار در هفته در رژیم غذایی خود قرار دهید. با عبور از 3 روز مشاهده می کنید روشنی و درخشش پوست و تغییرات مو و بدنتان می بینید.

قبل از اینکه آغاز کنید

با حذف مهم‌ترین غذاهای پیرکننده شروع کنید:

غذای فرآوری شده
شکر تصفیه شده
شیرین­ کننده‌های مصنوعی
گلوتن

کلم

کلم به طور خلاصه از دست چین‌و‌چروک اطراف لب و چشم که میتواند نماد میزان کورتیزول بالا باشد، کمک میکند. اندازه کورتیزول بالا موجب می ‌شود پوست با سرعت بیشتر پیر شده و دچار چروک شود .

غده فوق کلیوی مسئول تولید کورتیزول می باشد. با استفاده غذاهای ضد التهاب و فراوان از ویتامین A، C و Eمی توانید مقدار کورتیزول را کم کنید ، چروک­‌ها را کاهش دهید و از به وجود امدن خط های روی صورت مانع شود.

کلم قرمز را انتخاب کنید چون مقدار ویتامین C آن 6 تا 8 برابر زیادتر از نوع سبز می باشد. در حقیقت، یک فنجان کلم قرمز ۸۰% مقدار ویتامین C گفته شده مورد نیاز شما را ارمغان می اورد. برای بیشترین استفاده از این ماده غذایی 3 تا 5 بار در هفته آن را در رژیم غذایی خود بیاورید.

چغندر

چغندر به درخشش چشم­‌های کدر و پاک‌کردن سیستم لنفاوی کمک می‌کند. تمیزکردن سیستم لنفاوی از راه از بین بردن کدری و زلال‌شدن سفیدی چشم، به شروع دوباره جوانی شما کمک میکند. چغندر آهن بالایی دارد و دارای آنتی اکسیدان بتاسیانیناست که پشتیبان کبد و سلامت لنفاوی به حساب می اید.

چغندر هم در دسته غذاهای زیبایی حساب می شود چون پاک‌کننده طبیعی روده، از بین برنده سم و انباشتگی در بدن مثل مویرگ های چشم است. چغندر علاوه بر این توانایی حمل اکسیژن بدن را 400 برابر بیشتر می کند.

گشنیز

یک سبزی زیبایی مرتبط گشنیز بوده که به جلوگیری فلزات سنگین در سیستم بدن شما که موجب بزرگ شدن سلول های چربی می شود، کمک می نماید. این سموم مسئله پیدایش سلولیت در بدن را بیشتر می کند.

گشنیز خاصیت تمیز‌کنندگی دارد و می تواند به آسانی در رژیم روزانه شما قرار داده شود. اشنایدر آن را به اسموتی صبحانه خود اضافه می کند.

اگر حتما تحمل مزه آن را نداشتید جعفری را در رژیم غذایی تان اضافه کنید چون خصلت ‌های ضد سلولیت شبیهی دارد.

جو کامل

غذاهای مختلفی هم موجود است که با وجود سلولیت می جنگد مانند جو‌کامل! جو‌کامل را نباید با جو دوسر اشتباه بگیرید.

جو‌کامل طبیعی­‌ترین و فراوری‌نشده‌­ترین حالت جو به حساب می آید. این خوراکی اندازه فیبر بالایی دارد که در برنامه ضد سلولیت طولانی مدت اثرگذار است. فیبر به از بین بردن و تمیزکردن سمی که از سلول های چربی رها می شود کمک می کند، درکل این سم دوباره وارد چرخه خون نمی شود و به سلولیت تبدیل نمیشود.

رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست
رژیمی برای حذف سموم و جوان سازی پوست

مرکبات

غذای دیگری که توانسته با سلولیت بجنگد مرکبات است. مرکبات سرشار از ویتامین C بوده که می تواند به بهبود کلاژن پوست و جلوگیری از ایجاد سلولیت کمک کند. مناسب ترین وقت استفاده مرکبات برای دریافت قابل قبول ترین نتیجه، صبح ناشتا است.

مغز گردو

مغز گردو دیگر چربی های در ارتباط با زیبایی بوده که می تواند به نرمی و زیبایی هرچه زیادتر پوست شما کمک نماید و در عین حال مفاصل را روغنکاری نموده و غشاء سلولی را در مقابل آسیب اکسایشی بهبود بخشد.

خود گردو فراوان دارای امگا3 بوده که در بهتر شدن پوست و زیبایی آن اثرگذاری کند . چربی های سالم مانند مغزگردو همانگونه با لکه‌ها ، چروک پوست و نازک شدن مو می جنگد اثربخشی هایی که می تواند تا حالت فراوانی سن شما را زیاد کند.

از گردوی خردشده و ادویه‌زده در سالاد، تاکو و دیگر غذاها مصرف می‌کنند، توانایی این را دارید از آن به‌جای جایگزین گوشت چرخ‌کرده استفاده کنید.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *