گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب

گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب

گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب

گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب:افراد معمولا صورتان را 2 بار در طی روز شست و شو می دهید، ولی همانگونه که سن شما بیشتر می شود ، کار، بچه ها و مسائل جدید به سمت شما سرازیر می شوند و وقت کوتاهی در اختیار دارید.

همچنین اگر تنها مدتی که توانسته از پوست خود مراقبت نمایید هنگام شب می باشد. مناسب ترین کاری که قبل از خواب می توانید انجام داده این است که آرایش خود را پاک نمایید.

مرحله اول: پاک کردن

خوب است 2 بار این مسئله را انجام داده تا آرایش شما به طور کامل پاک شده و پوست شما در تمامی نقاط تمیز گردد. اولین قدم پاک نمودن آرایش سطحی و قدم دوم پاک کردن خلل و فرج می باشد.
از پاک کننده مخصوص نوع پوست خود، چرب، خشک، و غیره استفاده فرمایید. و بعد از این گام یک برس برای پاک کردن عمیق تر مورد استفاده قرار دهید. همانگونه که نوجوان بوده یا جوان هستید ژل مخصوص آکنه مطمئن ترین انتخاب می باشد.
با افزایش سن، امکان دارد این کرم ها برای پوست شما خشن باشند علاوه بر این کرم های پاک کننده سنگین تر استفاده نمایید.

مرحله دوم: تونر

استفاده از یک تونر بدون الکل، مثل عنبر سائل، همه ناخالصی ها را از پوست از بین می برد. در بعضی افراد تونر بیش از حد خشن می باشد، بنابراین اگر دارای پوست حساسی هستید این مرحله را انجام نداده. و یا آن را کمتر انجام دهید.

گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب
گام های مختلف برای نگهداری از پوست در شب

مرحله سوم: محصولات لایه ای

دقیقا همانند صبح، لایه های بسیاری از محصولات را برای حداکثر نفوذ استفاده نمایید. اولین محصول حتما یک سرم بوده. از سرم دارای اسید هیالورونیک استفاده نموده که به جلوگیری از چین و چروک به کمک شما می اید.
سرم های حاوی ویتامین از صدمه به پوست جلوگیری به عمل اورده و صدمه های گذشته را نیز مورد ترمیم قرار می دهد. اگر شما (لکه های ناشی از آفتاب) دارید محصولات حاوی رتینول خریداری کنید؛ این محصولات بدون نسخه نیز در اختیار عموم داده می شود.

بعد از استفاده سرم از مرطوب کننده استفاده نمایید. با بالا رفتن سن، به احتمال فراوان به سوی محصولات با فرمول سنگین تر بروید. برای برخی از افراد ژل بسیار سبک مناسب می باشد.

گام اخر استفاده از کرم دور چشم بوده که از چروک های دور چشم ناشی از پیری محافظت می کند. مراقب باشید این کرم ها را آرام آرام مورد استفاده قرار دهید و از کشیدن پوست جلوگیری نمایید.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *