از بین بردن چربی های موضعی با روش اولتراسونیک

از بین بردن چربی های موضعی با روش اولتراسونیک


دستگاه زیبایی و لاغری اولتراسونیک : توسط این دستگاه در فرکانس 40000 هرتز باسرعت باعث لرزش سلولهای چربی میشود واین پدیده باعث ایجاد حباب های هوا در داخل وخارج سلول میگردد در هنگام انفجار حبابهای ایجاد شده فشاری در حدود 200 بار ایجاد میگردد. که این باعث فشرده شدن سلول از خار ج میگردد و در داخل سلول این حباب ها باعث شکاف غشا سلول میشود تا حدی که تری گلیسرید را به گلیسرین واسیدهای چرب ازاد تجزیه میکند

از طرف دیگر اگر حرکت نسبی با مشخصات فوق میان دو سطح جامد برقرار شود ازدیاد دما باعث جوش خوردن دو سطح میگردد.

اولتراسونیک یک روش بدون جراحی و سریع، جهت کاهش چربی های موضعی و لاغری می باشد. در این روش که امروزه در حال فراگیر شدن است، از فرکانس امواج کوتاه استفاده شده تا سلول های چربی در زیر پوست را از بین ببرد.

اولتراسونیک کویتیشن یک روش درمانی جدید (بدون نیاز به جراحی) است که می تواند جایگزین روش های قدیمی برداشتن چربی های زائد بدن (مانند جراحی لیپو ساکشن) شود.

مزایای استفاده از این روش عبارتند از:

– کاهش سلولیت

– کاهش علائم کشش

– تغییر در فرم بدن

– بدون نیاز به جراحی و استراحت

– بدون درد

– بدون صدمه به پوست سالم و نرمال بدن

– مناسب برای تیپ های مختلف پوست

همیشه به یاد داشته باشید که نتایج می تواند بی ثبات باشد و نمی تواند جایگزین روش زندگی سالم گردد. بسیار مهم است که یک تغذیه سالم، متعادل و فعالیت بدنی متناسب داشته باشید. به این ترتیب نتایج حاصل از اولتراسونیک تضمینی نیستند.

چه تفاوتی بین اولتراسونیک و روش های لیپوساکشن قدیمی وجود دارد؟

اولتراسونیک کویتیشن یک روش بدون جراحی، درد و خونریزی است. بزرگترین تفاوت بین درمان با اولتراسونیک و لیپوساکشن لیزری در روش حذف چربی است.

اولتراسونیک از گرما برای حمله به سلول های چربی استفاده می کند. اولتراسونیک برای مناطق بزرگتر بهتر است و لیپوساکشن لیزری برای مناطق کوچکتر. بسیاری از مراجعین، از لیپوساکشن به دلیل حساسیت بسیار زیاد لیزر ناراضی هستند. به همین دلیل لیزر برای مناطق کوچک مفیدتر است.

چه زمانی نتایج درمان با اولتراسونیک را خواهم دید؟

در اغلب موارد نتایج کاملاً مشهود و سریع خواهد بود. لیپوساکشن باعث ایجاد تورم خواهد شد که اثرات حقیقی جراحی را می پوشاند. در روش اولتراسونیک حداقلِ تورم ایجاد می شود بنابراین نتایج کاملاً مشهود خواهد بود. اگر شما تورم دارید، برای دیدن نتایج باید ۱ الی ۳ ماه صبر کنید.

تئوری کویتیشن:

تکنولوژی اولتراسونیک کویتیشن قادر می سازد تا انرژی اولترا سونیک در مناطق درمانی مورد نظر متمرکز گردد. پس بنابراین می تواند بطور انتخابی از طریق انفجارهای میکروسکوپی در غشا سلول های چربی زیر پوستی، در عملکرد آنها اختلال ایجاد کند.

بعد از شکستن بافت چربی، چربی در مایع میان بافتی آزاد می گردد جاییکه آنها بطور آنزیمی به گلیسرول و اسید های چرب آزاد متابولیزه می شود.

گلیسرول های محلول در آب به سیستم گردش خون مهاجرت می کنند که برای تولید انرژی مجدداً استفاده می گردند. در حالیکه اسید های چرب آزاد به کبد وارد شده و مانند سایر اسید های چرب ساده، تجزیه می شوند

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *