استفاده جالب از فلفل قرمز برای کاهش وزن

استفاده جالب از فلفل قرمز برای کاهش وزن


برخی از خوراکی ها اثر مستقیمی بر کاهش وزن و از بین رفتن چربی هایی که زیبایی و تناسب اندام شما را نشانه گرفته اند دارند، در این مقاله تاثیرات جالب و نحوه استفاده از فلفل قرمز برای شما توضیح داده شده است، با ما همراه باشید…

راههای مختلفی برای مصرف فلفل قرمز وجود دارد که می تواند به کاهش وزن کمک کند. زمانی که شما فلفل قرمز را بطور منظم مصرف کنید، می تواند متابولیسم بدن را تا 25 درصد افزایش دهد. این سوال مطرح می شود که این ماده غذایی چطور عمل می کند؟گرمایی که بعد از خوردن غذاهای تند احساس می کنیم به این دلیل است که این غذاها دمای داخلی بدن را بالا برده و بدن نیاز دارد که خودش را خنک کند. زمانی که بدن مجبور به خنک کردن خودش شود، کالری بیشتری نیز می سوزاند. در اینجا 12 روش مصرف فلفل قرمز را برای کمک به کاهش وزن بیان کرده ایم.

1.همراه با لیموناد

شاید شما درباره پاکسازی بدن از سموم یا تاثیر لیموناد حاوی فلفل قرمز در کاهش وزن مطالبی را شنیده باشید. یک لیموناد با طعم تند که از آب لیموی طبیعی و تازه ، عصاره یا شیره افرا، پودر فلفل قرمز و آب مقطر تهیه شده باشد و مصرف آن به مدت 10 روز تنها چیزی است که باید انجام دهید. یک لیوان از این لیموناد حاوی فلفل قرمز باعث راه اندازی و افزایش متابولیسم بدن خواهد شد. می توانید این لیموناد را در منزل تهیه و یا از انواع لیمونادهای سرد و حاوی فلفل قرمز موجود در بازار استفاده کنید، با انجام این کار یکی از روشهای مصرف فلفل قرمز برای کمک به کاهش وزن را به سادگی انجام داده اید.

2.همراه با چای لیمو

نوشیدن چای لیموی داغ حاوی فلفل قرمز در وعده صبحانه می تواند میزان انرژی را افزایش داده و سوخت و ساز بدن را در طول روز تسریع کند. برای شروع سعی کنید نصف قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز را به چای لیمو اضافه کنید. اگر طعم آن خیلی برایتان تند نبود می توانید نصف قاشق چایخوری دیگری به آن بیافزایید. برای بهتر شدن طعم چای می توانید کمی زنجبیل هم اضافه کنید.

3.همراه با سبزیجات

آیا از مصرف سبزیجات یکنواخت خسته شده اید؟ از فلفل قرمز تازه برای طعم دهی غذاهای حاوی سبزیجات استفاده کنید. یا کمی پودر فلفل قرمز را روی سالاد تان بپاشید.

4.همراه با گوشت

غذای گوشتی خود را با مقداری پودر فلفل قرمز مزه دار کنید. فلفل قرمز مخصوصا برای مزه دار کردن گوشت مرغ و ماهی بسیار مناسب می باشد. می توانید فلفل قرمز را به مواد مخصوص مزه دار کردن و خواباندن گوشت، اضافه کنید.

5.هات چاکلت مکزیکی

برای درست کردن هات چاکلت مکزیکی کافیست کمی فلفل قرمز را درون فنجان هات چاکلت خود بریزید. می توانید برای تکمیل شدن طعم آن کمی دارچین هم اضافه کنید. همچنین می توانید انواع مختلفی از شکلات های تلخ حاوی فلفل قرمز را نیز در فروشگاهها پیدا کنید.

6.همراه با لوبیاها

می توانید در خوراک لوبیا و یا در غذاهای دیگری که حاوی لوبیا می باشد کمی پودر فلفل قرمز اضافه کنید . فلفل قرمز طعم مطلوبی به همه انواع لوبیا می دهد.

7.سوپ تند

می توانید کمی فلفل قرمز به انواع سوپ ها، تاس کباب و خوراک لوبیا بیافزایید.

8.همراه با تخم مرغ

فلفل قرمز عالی ترین ادویه برای غذاهای حاوی تخم مرغ است. املت ها، سالاد تخم مرغ و تخم مرغ آب پز با فلفل قرمز بسیار خوشمزه خواهند شد. و علاوه بر طعم، رنگ زیبایی هم به این غذاها می بخشد.

9.جایگزین نمک

سعی کنید یک نمکدان مجزا را برای فلفل قرمز سر سفره غذا بگذارید تا بتوانید با هر وعده غذا از این ادویه خوشمزه و چربی سوز استفاده کنید. و فلفل را جایگزین نمک کنید تا سدیم کمتری مصرف کنید.

10.فلفل قرمز تازه

اگر شما آستانه تحمل بالایی به طعم تند فلفل دارید، می توانید فلفل قرمز را خام و به همراه غذا میل کنید. یا اینکه آنها را خرد کرده و روی سالاد بریزید.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *