اندام زیبا با لیپوماتیک

اندام زیبا با لیپوماتیک


از دیرباز داشتن اندامی زیبا خواسته هر انسانی بوده است.تحقیقات جدید ثابت کرده است که اراده شما برای کاهش وزنتان تنها بخشی از این فرآیند را تشکیل می دهد و عوامل مختلفی مانند ژنتیک، هورمونها و … نقش موثری در این فرآیند بازی میکنند. اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی باشید که دارای اضافه وزن هستید و برای رفع این مشکل خود دنبال راه چاره بوده اید شاید با کلماتی مانند لیپوساکشن، لیپولیز یا لیپوماتیک برخورد کرده اید.تمرکز تمامی این شیوه ها بر روی خارج کردن توده های چربی از اندام مختلف بدن می باشد چرا که در خیلی از موارد این تنها راه حل موجود برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه است.

لیپوماتیک در مناطق مختلف بدن یک بار انجام می شود. گاهی اوقات، لیپوماتیک به عنوان اولین گام در روش انتقال چربی انجام می شود.

در این موارد، چربی از طریق لیپوماتیک برداشته، پردازش و سپس دوباره به منطقه دیگری از بدن که در آن ذخیره چربی کمتر است تزریق میشود.

لیپوماتیک معمولا کمک زیادی به کاهش وزن نمیکند و بیشتر درباره تغییر شکل و فرم دادن بدن است، هر چند در مواردی که مقدار زیادی از چربی برداشته شود، کاهش وزن هم رخ میدهد.

کسانی که بهترین نتیجه را گرفتند کسانی هستند که حتی پس از لیپوماتیک تمایل به ادامه کنترل وزن خود با رژیم غذایی و ورزش نشان می دهند.

بهترین کاندیدا برای لیپوماتیک کسانی هستند که دارای چربی انباشته شده در مناطق خاصی از بدن مانند شکم، بازوها، ران، پشت، و یا باسن هستند.

این پاکت های چربی ! اغلب حتی در برابر بهترین رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی مقاوم اند، و ممکن است از ژنتیک سرچشمه بگیرند به هر حال لیپوماتیک نیز میتواند شکم شما را قلمی کند طوری که ماهیچه های شکم شما مشخص شود ، علاوه بر این، برای گونه و چانه چاق لیپوماتیک صورت استفاده میشود معلوم شود.

علاوه بر این، برای گونه و چانه چاق لیپوماتیک صورت استفاده میشود.

نامزدهای لیپوماتیک ایده آل مردان و زنانی هستند که از وزن نسبتا طبیعی برخوردارند. مهم این است که وزن ثبات داشته باشید. افرادی که در حال برنامه ریزی برای از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن، و یا حتی افزایش وزن هستند (به علت حاملگی) مناسب برای انجام لیپوماتیک نیستند.

طبیعتا نتایج لیپوماتیک دائمی است تا زمانی که وزن خود را با ورزش و رژیم مناسب ثابت نگه دارید!. نامزدهای لیپوماتیک همچنین دارای پوست سفت و کشسان هستند. برای بهترین نتایج، پوست باید بعد از عمل جمع و منقبض شود . ممکن است برای افرادی که با بالا رفتن سن قابلیت ارتجاعی پوست را از دست داده اند نتایج حاصل از لیپوماتیک به خطر بیافتد. ولی اگر حالت پوست کشسان باقی بماند ، سن عامل بازدارنده برای لیپوماتیک نیست.

لیپوماتیک جایگزین برای رژیم غذایی و ورزش، و یا سحر و جادو نیست . بلکه لیپوماتیک می تواند کمک به بازیابی دوباره و شکل دهی بدن کند ، اما با آن نمی توانید به طور کامل شکل بدن خود را تغییر دهید . لیپوماتیک نیز نمی تواند به شما احساس رضایت در باره تمام جنبه های زندگیتان بدهد . با این حال اگر شما از چربی های اضافه دور شکم و پهلو و جاهای دیگر بدنتان خسته شده اید، لیپوماتیک به شما احساس بهتری میدهد

مزایای استفاده از لیپومتیک

کار ساده تر و کمتر خسته کننده برای یک جراح پلاستیک است که به معنی یک روش دقیق تر و ملایم برای یک بیمار

امکان تخلیه چربی از هر ناحیه و به هرناحیه دیگر

کمترین میزان آسیب به بیمار

کمترین درد و عوارض احتمالی (بدون خطر آمبولی)

نیاز به بستن گن مخصوص فقط برای یک هفته

بدون نیاز به بیهوشی

کمترین غیر یکنواختی ظاهری

(کمترین زمان (در یک جلسه

کمترین میزان افتادگی پوست با تحریک همزمان کلاژن سازی

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *