درمان چاقی ران ها

درمان چاقی ران ها


لیزر لیپولیز تکنولوژی منحصر به فرد لیزر با طول موج 1064 به صورت پالسی است که از طریق داخل بافتی اعمال می شود و با کمک آن نتایج درخشانی در حذف چربی به دست می آید.

چگونگی انجام لیزر لیپولیز

این روش طی یک جلسه و به صورت سرپایی انجام می شود، یعنی با ایجاد سوراخ های یک تا دو میلی متری روی پوست و تحت بی حسی موضعی، به این صورت که یک فیبر نوری باریک به زیر پوست وارد شده، لابه لای چربی ها حرکت می کند و با تاباندن لیزر باعث تخریب دیواره سلول های بافت چربی می شود و نهایتاً چربی های آن منطقه از بین می رود.

انواع چاقی ران ها

چاقی خارج ران ها و خارج باسن
چاقی جلو و داخل ران ها
چاقی منتشر تمام ران ها ( هم جلو و داخل ران ها چاق هستند و هم چاقی خارج ران ها گفتنی است در ناحیه ران ها علاوه بر چربی معمولی، بافت های چربی دیگری هم بصورت سلولیت وجود دارد.
در فرم پیشرفته باعث تو کشیدگی و ناهمواری در سطح پوست می شود پس در ناحیه ران ها، ما یک چربی معمولی در عمق و یک لایه ی چربی سلولیتی در زیر پوست داریم.

روش های مختلف درمان چاقی ران ها

در چاقی خارج ران ها، خارج باسن هم بافت چربی و هم سلولیت با کمک لیزر لیپولیز طی یک جلسه بصورت سرپایی و با بی حسی موضعی رفع می شود.
در چاقی ناحیه جلو و داخل ران ها بهتر است از لیزر لیپولیز برایشان استفاده نشود زیرا نتایج خوب نیستند. بهتر است با استفاده از دستگاه های اندرمولوژی برای رفع آنها اقدام شود. اندرمولوژی عبارت است از استفاده از دستگاه هایی که باعث افزایش خون رسانی در بافت های چربی زیر پوستی می شود.طی جلسات متعدد بافت های سلولیتی از جریان خون بهتری برخوردار می شوند. بدین ترتیب پاسخ به رژیم درمانی، بسیار چشمگیر می شود.
کسانی که چاقی منتشر تمام ران ها هم جلو و داخل ران ها و همچنین چاقی خارجی ران ها دارند. در ابتدا توسط لیزر لیپولیز در یک جلسه قسمت های خارج ران ها بطور چشمگیری درمان می شوند سپس در ناحیه جلو و داخل ران ها درمان سلولیت توسط اندرمولوژی طی جلسات مکرر انجام می شود. در پایان نتایج نهایی خیلی خوب و رضایت بخش است.

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *