زیبایی اندام با لیپوساکشن

زیبایی اندام با لیپوساکشن

حذف چربی های اضافه در برخی از قسمت های بدن شاید یکی از خواسته هایی باشد که اکثر کسانی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند دوست داشته باشند انجام دهند. حذف این چربی های موضعی گاهی اوقات به دلیل مقاوم بودن تنها از طریق لیپوساکشن میسر است.

لیپوساکشن در مناطق مختلف بدن یک بار انجام می شود. گاهی اوقات، لیپوساکشن به عنوان اولین گام در روش انتقال چربی انجام می شود.

در این موارد، چربی از طریق لیپوساکشن برداشته، پردازش و سپس دوباره به منطقه دیگری از بدن که در آن ذخیره چربی کمتر است تزریق میشود.

لیپوساکشن معمولا کمک زیادی به کاهش وزن نمیکند و بیشتر درباره تغییر شکل و فرم دادن بدن است، هر چند در مواردی که مقدار زیادی از چربی برداشته شود، کاهش وزن هم رخ میدهد.

کسانی که بهترین نتیجه را گرفتند کسانی هستند که حتی پس از لیپوساکشن تمایل به ادامه کنترل وزن خود با رژیم غذایی و ورزش نشان می دهند.

بهترین کاندیدا برای لیپوساکشن کسانی هستند که دارای چربی انباشته شده در مناطق خاصی از بدن مانند شکم، بازوها، ران، پشت، و یا باسن هستند.

این پاکت های چربی اغلب حتی در برابر بهترین رژیم های غذایی و تمرینات ورزشی مقاوم اند، و ممکن است از ژنتیک سرچشمه بگیرند به هر حال لیپوساکشن نیز میتواند شکم شما را قلمی کند طوری که ماهیچه های شکم شما مشخص شود ، علاوه بر این، برای گونه و چانه چاق لیپوساکشن صورت استفاده میشود معلوم شود.

علاوه بر این، برای گونه و چانه چاق لیپوساکشن صورت استفاده میشود.

نامزدهای لیپوساکشن ایده آل مردان و زنانی هستند که از وزن نسبتا طبیعی برخوردارند. مهم این است که وزن ثبات داشته باشید. افرادی که در حال برنامه ریزی برای از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن، و یا حتی افزایش وزن هستند (به علت حاملگی) مناسب برای انجام لیپوساکشن نیستند.

طبیعتا نتایج لیپوساکشن دائمی است تا زمانی که وزن خود را با ورزش و رژیم مناسب ثابت نگه دارید!. نامزدهای لیپوساکشن همچنین دارای پوست سفت و کشسان هستند. برای بهترین نتایج، پوست باید بعد از عمل جمع و منقبض شود . ممکن است برای افرادی که با بالا رفتن سن قابلیت ارتجاعی پوست را از دست داده اند نتایج حاصل از لیپوساکشن به خطر بیافتد. ولی اگر حالت پوست کشسان باقی بماند ، سن عامل بازدارنده برای لیپوساکشن نیست.

لیپوساکشن جایگزین برای رژیم غذایی و ورزش، و یا سحر و جادو نیست. بلکه لیپوساکشن می تواند کمک به بازیابی دوباره و شکل دهی بدن کند ، اما با آن نمی توانید به طور کامل شکل بدن خود را تغییر دهید . لیپوساکشن نیز نمی تواند به شما احساس رضایت در باره تمام جنبه های زندگیتان بدهد. با این حال اگر شما از چربی های اضافه دور شکم و پهلو و جاهای دیگر بدنتان خسته شده اید، لیپوساکشن به شما احساس بهتری میدهد.

مزایای استفاده از لیپومتیک

– کار ساده تر و کم خسته کننده برای یک جراح پلاستیک است که به معنی یک روش دقیق تر و ملایم برای یک بیمار

– امکان تخلیه چربی از هر ناحیه و به هر

– کمترین میزان آسیب به بیمار

– کمترین درد و عوارض احتمالی (بدون خطر آمبولی)

– نیاز به بستن گن مخصوص فقط برای یک هفته

– بدون نیاز به بیهوشی

– کمترین غیر یکنواختی ظاهری

– کمترین زمان (در یک جلسه)

– کمترین میزان افتادگی پوست با تحریک همزمان کلاژن سازی

– دارای مجوز وزارت بهداشت ایران

0 نظرات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *