میکرونیدلینگ + PRP (جوانسازی و روشن کردن پوست)

ناگفته نماند میکرونیدلینگ علاوه بر ناحیه صورت در ناحیه گردن نیز قابل انجام است و کسانی که از خطوط گردن ناراحت و ناراضی هستند می توانند از این روش با نتایج بسیار رضایت بخش نیز استفاده کنند.
میکرونیدلینگ همراه prp برای جوان سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع اگر به جای مزونیدلینگ که توضیح آن داده خواهد شد و از داروهای مزوتراپی استفاده می شود از میکرونیدلینگ همراه prp استفاده شود، اثرات مفید آن بیشتر خواهد بود و بیشتر روی خطوط ریز صورت مؤثر می باشد.
در مورد خود prp در فایل مربوط به آن توضیحات کامل داده شده استف در واقع پروتئین موجود در prp که شامل عوامل و فاکتورهای رشد می باشد به بهبود قوام پوست بسیار کمک می کند.
در واقع با میکرونیدلینگ سوراخ های میکروسکوپی بسیار ریزی توسط سوزن های ظریف آن روی پوست ایجاد می شود و وقتی این سوراخ های ریز پوست همراه با prp ایجاد می شود کلاژن سازی بسیار بیشتر انجام می شود.

میکرونیدلینگ+ prp برای درمان:
1-رد جوش (اسکار آکنه)
2-رد بخیه جراحی
3- خطوط و چروک های ریز پوست
4- تیرگی های موضعی پوست
5- آسیب های ناشی از آفتاب
6- منافذ باز
در میکرونیدلینگ همراه prp نسبت به مزونیدلینگ روند ترمیم پوست سریع تر خواهد بود و نتایج آن نیز قابل ملاحظه تر می باشد و مراجعین عزیزمان نیز راضی تر خواهند بود.
فقط آثار سوختگی یا آثار اسکار بزرگ ممکن است نسبت به سایر موارد، دیرتر جواب دهد.
افرادی که سن پوستی آن ها بالاتر است ممکن است جلسات بیشتری نیاز داشته باند و معمولاً بعد از گذشت جند هفته نتایج نمایان می شود.
تعداد جلسات حداقل 3 جلسه است و بستگی به مشکل پوستی و یا رنگ پوست ممکن است تا 5 یا 6 جلسه نیز نیاز باشد.