رژیم غذایی آب کردن چربی پهلوها

رژیم غذایی آب کردن چربی پهلوها


اکثر خانم هایی که دچار افزایش وزن هستند از چاق بودن ران و پهلوها شکایت دارند، متاسفانه افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود ها و کم تحرکی نیز می تواند این مشکل را چند برابر کند. توجه به این نکته که میزان کالری دریافتی و مصرفی باید در تعادل باشند تا سبب چاقی بیشتر نشود نیز بسیار مهم است. در این مقاله برخی از مواد غذایی که موجب سوختن چربی ها خصوصاً چربی های ران و پهلو می شوند را معرفی کنیم:

1- دانه های روغنی

مانند بادام- بهتر است بادام با پوست مصرف شود و حتماً می دانید که در مصرفتان نباید زیاده روی کرد. این دانه ها می تواند به عنوان جایگزین مناسب برای میان وعده های شما باشد. این دانه ها علاوه بر اینکه باعث کاهش میان وعده های مضر و چاق کننده می شود باعث فرآیند سخت شدن عضلات می شود.

2- تخم مرغ

هرچه را راجع به تخم مرغ شنیدید، فراموش کنید. خوردن هر از چندگاهی قرار دادن تخم مرغ به عنوان صبحانه ترجیحاً یا نهار و شام می تواند به سوختن چربیها و ساختن عضلات کمک فراوانی کند.

3- کره بادام زمینی

تا زمانی که در مصرف کره بادام زمینی زیاده روی نکنید می توانید به عنوان یک ماده خوب غذایی در رژیم غذایی شما قرار بگیرد. این ماده باعث افزایش سوخت و ساز می شود که همانطور که می دانید این هورمون باعث سوزاندن چربیها و ساخت عضلات و سفت شدن بدن می شود. همچنین پروتئین کافی را در اختیار بدن برای عضله سازی در اختیار بدن قرار می دهد و می تواند جایگزین خوبی برای انواع تنقلات مضر مانند انواع شیرینی و شکلات شود.

4- گریپ فروت :

گریپ فروت میوه ای است که برای سوزاندن چربیها بسیار عالی است. این میوه از راههای زیادی به بدن شما سود می رساند. گریپ فروت می تواند میزان انسولین را کم کند و باعث تنظیم و بالا رفتن متابولیسم می شود. همچنین این میوه قند خون را تنظیم می کند و از این طریق به سوزاندن چربی کمک می کند.

5- ماهی

ماهی های روغنی یا همان ماهی های سرشار از امگا3 مانند ماهی سالمون و ماهی تن تازه می تواند در فرآیند سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد. پروتئین های موجود در این ماهی ها می تواند باعث سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تر شود و تمایل شما را به میان وعده ها و نا خنک زدن کم می کند. همچنین این ماده ی غذایی می تواند توانایی بدن شما را در سوزاندن چربیها بالا ببرد.

6- غلات کامل

مصرف به اندازه نانهای کامل (حاوی سبوس) و برنج قهوه ای می تواند در سوزاندن چربیها بسیار موثر باشد اما باید در نظر داشت مصرف بیش از حد آنها می تواند چربی زیادی در بدن شما ذخیره کند.

7- انواع حبوبات

این مواد برای هر رژیمی ضروری است. باعث سفت شدن عضلات، سوزاندن چربیها می شود و همچنین باعث راحت تر شدن و تنظیم روند هضم می شود.این مواد در عضله سازی بسیار موثرند. این مواد غذایی در هنگام ورزش کردن بسیار مفیداند.

برای آب شدن چربی های ران و پهلو لازم نیست چیزهایی را بخورید که احتمالا از خوردن آن ها طفره می روید؛ اتفاقا برعکس تمام این مواد غذایی بسیار خوشمزه اند اما در نظر داشته باشید که در کنار خوردن این مواد غذایی و قرار دادن این مواد در رژیم غذاییتان ورزش منظم و سبک برای هر چه سریعتر رسیدن شما به هدفتان که همان داشتن اندامی سفت و زیباست ضروری است.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.