تزریق ژل لب و انواع تزریق ژل لب

تزریق ژل لب و انواع تزریق ژل لب

تزریق ژل لب و انواع تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب??
ژل لب یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین درمان‌های زیبایی است.تزریق ژل لب از فیلرهای پوستی در لب می‌تواند برای بازگرداندن حجم ازدست رفته در لب افراد مسن و همچنین به منظور افزایش حجم و بهبود نسبت‌ها در لب مشتریان جوان استفاده
کرد نواحی لب خود را می‌خواهید تغییر دهید ؟

?️اگر هدف شما این است که مانند دوران جوانی خود به نظر برسید، عکسی از جوانی خود را با خودتان بیاورید

تزریق لب چیست؟

تزریق ژل لب یکی از مسائل روز زیبایی و تناسب صورت میباشد که با تزریق لب به لب هایی زیبا و خوش فرم می خواهید داشته باشید از این متد تزیق لب استفاده کنید تزریق لب باعث حجیم شدن لب ها می شود .

چگونه تزریق لب انجام می شود ؟

بهترین راه حجیم کردن لب ها،تزریق با ژل است .ابتدا لب را با بی حسی موضعی بی حس می‌کنند تا مراجع هیچ دردی را از طریق تزریق شدن احساس نکند و بعد ازآن، محل مورد نظر را از طریق محلولات ضد میکروبی و یا الکل تمیز میکنند تا به وسیله ی سرنگ مخصوص که سوزن بسیار ظریفی دارد مواد مورد نیاز را  با دقت بسیار بالا و در زاویه ی درست و مشخص شده ی لب، تزریق کنند.
مقدار ژل مصرفی هم بستگی به نوع آن و همچنین مقدار دلخواه فرد  و تشخیص متخصص دارد که از چه مقدار ژل استفاده شود و در چه سطحی از پوست تزریق شود در روی پوست و یا در عمق پوست لب.

‌من چه لبی میخوام ؟

?️اگر هدف شما تغییر شکل لب، اندازه یا متناسب کردن آن برای داشتن ظاهری ایده‌آل است، سعی کنید تصاویری را از مجله یا اینترنت پیدا کنید تا به پزشک خود نشان دهید.

?️هدف این است که ساختار لب طبیعی خود را بزرگ‌تر کنید، نه اینکه آن را به طور کامل تغییر دهید

مزایا تزریق ژل لب

?️کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید از بقیه فیلرها کمتر است.
?️ماندگاری قابل قبول نتایج: هرچند نتایج تزریق ژل در لب دائمی نیست، اما ماندگاری رضایت‌بخشی، حدود ۶ ماه دارد.
?️کنترل آسان حجم لب : متخصص به خوبی می‌تواند حجم ژل را کنترل کند و نتیجه دلخواه را به دست دهد.
?️سهولت در از بین بردن و رفع برآمدگی ها : اگر حرکت لب‌ها یا صحبت کردن باعث ایجاد توده یا برآمدگی شود، توده به راحتی حل و مشکل برطرف می‌شود.
?️پایین بودن احتمال بروز واکنش آلرژیک: چون مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی مشابه موادی است که در بدن وجود دارد، بعید است که باعث حساسیت شود. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از درمان موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

 

انواع روش هایی تزریق لب

ما در این جا 4 روش را به صورت مختصر توضیح می دهم .که ما در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس از آنها استفاده  می کنیم این تکنیک ها فراوان می باشد .

اما با توجه به درخواست از این تکنیک ها استفاده می کنیم .

تکنیک قلبی

روش بزرگ کردن لب با استفاده از ژل لب به همراه  لیدوکاتین ،شکل طبیعی لب ها را بدون جراحی بازسازی می کند این درمان ویژه خانم های جوانی است که صورت آنها بیضی شکل است زیرا ظاهری طبیعی و زیبا و لبخندی زنانه در آن ها ایجاد می کند.

 

 

 

 

 

تکنیک عروسک روسی
تکنیک عروسک روسی

تکنیک عروسک روسی:

این تکنیک خاص لب ها را به شکل قلب ظریف و با حجم بیشتر در نزدیکی مرکز لب شبیه عروسک روسی شکل می دهد بجای اضافه کردن حجم بیشتر از حد به لبه آنها را بالا می برد بنابراین برای افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی هستند بسیار ایده آل است به اندازه مدل قلبی برجسته نیستند.

تکنیک لب کلاسیک
تکنیک لب کلاسیک

تکنیک لب کلاسیک

 

مدل لب کلاسیک به همه افراد وبا هر فرم  صورت می آید . لب بالا و لب پایین در حالت کلاسیک نسبت به یکدیگر متعادل هستند و ظاهرطبیعی اولیه را حفظ می کنند.

 

 

 

 

تکنیک هالیوودی
تکنیک هالیوودی

تکنیک هالیوودی

 

در آخر به تکنیک هالیوودی رسیدیم این تکنیک فرم لب ها را بیشتر در فیلم ها و تلویزیون می‌بینیم مدل هالیوودی بالا و هم لب پایین را تحت تاثیر قرار می دهد و تقریبا و هردو به حجم نیاز دارد فرم هالیوودی تمرکز را از روی بقیه اجزایصورت بر می دارد و بیشتر لب ها به چشم می آیند.

 

 

 

نکات ژل لب

برای نکات ژل لب به ویدئو توجه کنید :

 

نمونه کار ها ژل لب

نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب
نمونه کار تزریق لب

 

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *