راهکارهای حجم دهی به لبها

راهکارهای حجم دهی به لبها

راهکارهای حجم دهی به لبها

راهکارهای حجم دهی به لبها:لب‌ها کم کم باریک و باریک‌تر می‌شوند و حتی رنگ انها هم کم‌رنگ‌تر می‌شود و ترک‌های دردسرزا روی لب‌ها، می‌تواند شما را پیرتر نشان دهد.
لب‌های زیبا که فقط مربوط آدمهای معروف نیست.
این ۵ راه را به کار ببرید تا لب‌های باریکتان بزرگ تر و پوست روی لب دچار نرمی شود و در نهایت جوان‌تر از سنتان به نظر بیایید.

1. خط لب بکشید

قبل ازاستفاده رژ لب، قطعا خط لب کشیده و سپس درون آن را کاملا پر کنید.آرایشگر مشهور، لورا گلر می‌گوید: ” خط لب، حجم لب‌ها را بیشتر نشان داده و احتمال بهم ریختن رژ لب را کم می کند.”
از یک خط لب حجم دهنده خوب که داخل ان موادی است که باعث رهاسازی کلاژن شده،استفاده کنید تا حجم لب‌های شما چند برابر نشان داده شود.
برای اینکه لب‌ها حالت طبیعی به خود بگیرند، مدادی با رنگ ملایم یا رنگ شبیه به رنگ پوستتان را انتخاب کرده و یا رنگی که مانند رنگ لب‌هایتان بشود.

2. زیبایی لب‌ها با رژلب صورتی

رنگ اغوا کننده و جذاب دنیا ، مثل صورتی را انتخاب کرده که اگرحاوی مواد مرطوب‌کننده باشد زیبایی آن چند برابر شده و لب‌ها را گوشتی‌تر نشان داده.
برای گرفتن تجربه‌ای بهتر، نوع حجم‌دهنده آن را انتخاب نمایید که دارای منتول باشد، چون لب‌ها را برای ساعتها مقداری برجسته‌تر نشان می‌دهد.
برای این منظور می‌توانید مارک اورئال پاریس که نمونه‌ای خاص و مشهور است را امتحان کنید.

3. درخشندگی لب‌ها با ضد آفتاب

پیش از استفاده از برق لب یا خط لب، کرمی که مواد ضدآفتاب با اس پی اف ۳۰داشته باشد را روی لب‌ها بزنید؛ حتی بعد از رژ لب هم آن را دوباره استفاده کنید. اشعه های خورشید، از میزان کلاژن‌سازی کم میکند و لب‌ها را باریک‌تر از آنچه می بینید ، نشان می‌دهد.

راهکارهای حجم دهی به لبها
راهکارهای حجم دهی به لبها

4. از لیف برای از بین بردن سلول‌های مرده استفاده کنید

قبل از استفاده رژ لب، از یک لیف مرطوب برای تمیز کردن لب‌ها استفاده کنید. این عمل گردش خون در لب‌ها را بیشتر کرده، لب‌ها را حجیم‌تر کرده و لب‌هایی لطیف و مخملی به نمایش می‌ گذارد که رژ لب به قشنگی بر روی آن می‌نشیند.

5. هر شب از محصولات مخصوص جوان‌سازی لب‌ها استفاده کنید

از محصولات بهداشتی دارای اسید آمینه و هیالورونیک استفاده کنید ، آنها حاوی عنصرهایی می باشند که لب‌ها را بزرگ تر کرده و ترک‌های آن را نشان نمیدهد.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *