زیبایی درونی تان را از نو بسازید

زیبایی درونی تان را از نو بسازید

زیبایی درونی تان را از نو بسازید

زیبایی درونی تان را از نو بسازید:پوستی که با طراوت و شاداب است، نشان دهنده احوالات درونی شما است.ممکن است چشم‌ها پنجره‌هایی به روحمان تلقی شوند، ولی پوست ما پنجره‌ای به درون ما به حساب می اید. بزرگترین عضو بدن ما، یک منعکس کننده کامل از اتفاق هایی است که در درون مان در حال گذر است.

پوستی که بسیار درخشان نباشد، به معنی یک هشدار برای بدنمان می باشد. به این هشدار توجه نمایید و با این نکات پاکسازی راحت، بدنتان را دوباره راه اندازی کنید.

استرس را با تنفس از بین ببرید

ما به نفس کشیدن، بسیار اهمیت نمی‌دهیم. علاوه بر این، تنفس آگاهانه، یک راه اسان برای مانع شدن از بروز استرس درونی است. ما زمانی که دچار اضطراب هستیم، گاهی وقت ها نفسمان را نگه می‌داریم که این عمل منجر به تشکیل فشار می‌شود.

در چهره ما به شکل قرمزی، تعریق یا حرکت صورت تکراری ظاهر می شود (که یعنی بروز چین و چروک) برای کاهش اضطراب، یک نفس آرام بکشید، به شکلی که بازدم شما زیادتر از دم باشد.

مقدار زیادی آب بنوشید

به ما گفته شده برای اینکه بدن و پوست مان را هیدراته نگه داریم، قطعا هرروز به طور معمول 6 تا 8 لیوان آب بنوشیم. پوستی که دچار پایین بودن رطوبت باشد، نازک، خشک و پیرتر دیده می‌شود چون خطوط نازک و چین و چروک، زیادتر مشخص می‌شوند.

همچنین مصرف آب، به فکر جنگیدن با اثرات کم آبی (دهیدراته) کافیین و الکل نیز باشید.

سم زدایی

اگر رژیم غذایی شما اشتباه است، سم زدایی، یک گام خوب برای آغاز می باشد. کبد، کلیه‌ها و روده‌های ما تمام روزها، زیر فشار همیشگی برای تصفیه‌ی غذاهایی که استفاده می کنیم و دور ریختن ماده های بی فایده هستند.

هنگامی که این مسئله، زیادتر از اندازه انجام شود، مواد سمی در سیستم بدن تولید می‌شوند. یک سم زدایی سریع، مواد بی فایده را از بدن دفع می‌کند و در اخر اثر خوبی در حالت پوست خواهد داشت. همه ی غذاهای فراوری شده مثل شکر، الکل، کافئین، گندم، گوشت و لبنیات را برای چند روز استفاده نکنید.

آنها را با رژیم غذایی تبدیل کنید که تنها از میوه و سبزیجات، چای گیاهی و آب شکل گرفته است. امکان دارد احساس خستگی نمایید ولی، این تنها نشانه‌ی سم زدایی بدن است و به سرعت انرژی زیادتری و پوست با درخشانی بیشتری‌ خواهید داشت.

در یاد داشته باشید، اگر تنها یکبار به رژیم عادی خودتان برگردید، سم زدایی به انتها می رسد.

زیبایی درونی تان را از نو بسازید
زیبایی درونی تان را از نو بسازید

سیگار را ترک کنید

خطرات سیگار برای سلامتی، به طور قاطع اثبات شده است. ولی در این قسمت یک دلیل مختلف برای ترک این راه می‌آوریم، این عادت، پوست شما را دچار پیری بیشتری می‌کند.

دود سیگار به الیاف کلاژن که پوست شما را قوی نگه می‌دارند، آسیب رسانده. علاوه بر این سیگار، مقدار بسیاری رادیکال‌های آزاد تولید می‌کند که موجب آسیب سلولی و در نتیجه تغییر رنگ، آویزان شدن و چین و چروک پوست می‌شود. پس آنرا نکشید.

غذای پاک

یک رژیم غذایی معمول با شاخص قند خون کم، ایجاد شده از غذاهای خوبی حاوی سبزیجات تازه و میوه، هم به کم شدن اندازه کمر شما کمک می‌کند و هم برای دارا بودن پوستی که از درون درخشندگی داشته باشد ضروری به حساب می اید.

غذاهای دارای بسیاری از ویتامین، برای پوست ویژگی فراوانی با خود به دنبال دارند و تولید آنتی اکسیدان‌های ترمیمی پوست را زیاد می‌کنند. در روبرو، غذاهای فراوان از قند منجر به (گلیکوزیله شن) می‌گردند. این مسئله به کلاژن و الیاف الاستین پوست که موجب مستحکم شدن و انعطاف پذیری پوست می‌شوند، آسیب رسانده و هیچ فردی همچین چیزی را دوست ندارد.

به مقدار زیاد بخوابید

از دیدگاه تکنیکی، این عمل یک روش پاکسازی نمی باشد ولی یک ذهن و بدن آرام، برای دارا بودن پوستی سالم مهم است. خواب ناکافی روی ظاهر و باطن ما اثر بدی می‌گذارد و به شکل چشمان پف آلود، رنگ پریده و لکه خود را بروز می کند.

بدن شما به وقتی نیازمند است که خودش را بهبود بخشد و این امر را هنگامی که در حال استراحت می باشید انجام می‌دهد. همچنین تلاش کنید که هر شب حداقل 6 تا 8 ساعت بخوابید.

 

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *