مزایای لیفت صورت با نخ

میتونه اثرات پیری را که باعث تضعیف و سفت شدن بافت های صورت و نیز بروز چین و چروک های آزار دهنده ی روی پوست میشه را از بین ببره.
به عنوان یک راه حل ساده برای افرادی که بسیار نگران پیرشدن و چین و چروک افتادن روی صورت هستند و همچنین کمک به افزایش اعتماد به نفس آنها میکنه.
نیاز به آمادگی خاص و مراقبت ویژه ای ندارد.
اثرات درمان بلافاصله قابل مشاهده است.
اثرات درمان در طول زمان از بین نمیره.
هیچ آسیب یا زخمی بر روی پوست به جا نمیمونه.
مشکلات بعد از عمل قابل مشاهده و لمس نیست.
در صورت لزوم، میتونین ماهها یا سالها پس از آن در همان محل یا جاهای دیگر در صورت و بدن مجددا تکرار بشه.
این جراحی را می توان از سن 20 سالگی انجام داد.
عوارض لیفت صورت با نخ
همانطور که در همه جراحی های زیبایی خطراتی وجود دارد این عمل هم نیز دارای خطرات و عوارضی است.

ممکنه باعث خونریزی، عفونت بشه. با این حال باید بدونین که این عوارض جانبی موقت هستند.
عفونت یکی از شایع ترین عوارض این جراحی است، که در عرض یک تا شش هفته بعد از جراحی اتفاق میفته. در اکثر موارد عفونتها فقط با آنتی بیوتیک ها درمان میشن. علائم عفونت عبارتند از تب و همچنین حساسیت به لمس و درد شدید، قرمزی و تورم پوست.
بعضی مواقع ممکنه که بیحسی موضعی را در ناحیه درمان شده تجربه کنین که البته موقته.
نا متقارن بودن یکی از عوارض لیفت است، اما میتونین با انتخاب یک متخصص با تجربه این عوارض را از خودتان دور یا به حداقل برسونین.
بیشترین عوارض نامطلوب جراحی لیفت صورت با نخ عبارتند از لمس کردن محل ورودی نخ هاست که در زیر پوست ظاهر می شوند. اگر چنین اتفاقی رخ بده ممکنه یک جراحی دیگه برای از بین بردن نخها انجام بشه تا کاملا حذف بشن.
از آنجا که پوست اضافی در این روش برداشته نمیشه بلکه در پشت گوشها جمع میشن، پس برای دیده نشدن آنها باید روی قسمت مورد نظر را با موهای خود بپوشانید. اما باید بدونین این مشکل موقتیه و به مرور زمان این پوست جمع شده ناپدید میشه. اگر مشکل شما قابل توجه بود باید با پزشک خود درمیون بگذارین تا راه مناسبی برای رفع آن انجام بده.

نوشته قبلی
Hifu (هایفو)