مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت

مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت

مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت

مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت:خوب بودن یک قرص بهبود پوست بعضی مواقع عجیب به نظررسیده است. تعداد کمی از ماده های مغذی آزمایش شده قابلیت خود را برای جلوگیری از علائم پیری مانند چین و چروک، لکه های قهوه ای و بی رنگ شدن پوست نشان داده اند.

پاتریشیا فارریس، دبیر کل دانشکده پوست در دانشگاه Tulane گفته است: ” محققان تنها افرادی نمی باشند که به کپسول ها توجه کرده اند.
این کپسول ها در حال بالارفتن محبوبیت در بین مصرف کنندگان و پزشکان نیز مشهود است”

شما می توانید 5 مکمل پایین را به روش محافظت از پوست صورتتان اضافه نمایید. فقط اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام هر کاری با پزشک مشورت به عمل بیاورید:

1.عصاره Polypodium Leucotomos:

محافظت در برابر( آسیب خورشید، تغییر رنگ و افتادگی پوست)

در یک مجله مطالعات فتوشیمی و فوتوبیولوژی، این عصاره که از یک سرخس آمریکایی مرکزی گرفته می شود – به نگهداری فیبروبلاست های پوست انسان زیرا کلاژن را برای کمک به مبارزه با چین و چروک و افتادگی پوست به کار می گیرد، کمک می دهد.

در تحقیقات بدست امده که در نشریه های بین المللی پوست منتشرمی شود، گری گلدنبرگ، استادیار بالینی پوست در دانشکده پزشکی ایکان در کوه سینا توضیح داد این عصاره از آسیب های خورشید به سوزش سطح پوست جلوگیری می کند.

“امید به ان است که این ماده که بتواند خطر ابتلا به سرطان پوست را کم کند ”فریس می گوید: این قرص حتی توانسته رنگ پوست را نیز حفظ نماید.

دوز قابل مصرف: 500 میلی گرم قبل از روبرو شدن با معرض آفتاب

2.گلوکوزامین:

محافظت در برابر (خطهای نازک و خشکی پوست)

اگر چه بررسی های زیادی در مورد اسید آمینه به عنوان یک عنصر موضعی انجام می شود، مطالعه منتشر شده ، کم شدن 34% در چین و چروک های دیده شده و خطوط ظریف در کسانیکه که این ماده را مصرف می کنند گزارش شده است.

بررسی گلوکزامین در نشان داده که این ماده توانسته به عنوان مکمل راه بهبود زخم، خوب شدن هیدراتاسیون پوست و کاهش چین و چروک پوست شده است. چگونه؟ فریس گفته است: “گلوکوزامین شبیه بلوک های سازنده اسید هیالورونیک پوست می باشد”.

دوز قابل توصیه : 1500 میلی گرم در روز

مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت
مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت

3.کوآنزیم Q10:

محافظت در برابر (چروک ها)

کوآنزیم Q10 شبیه ویتامین C و E یک ماده مغذی شده که توانسته به سلامت و ظاهر پوست شما کمک بنماید.

گلدنبرگ می گوید:”مثل دیگر آنتی اکسیدان ها ، این کوآنزیم به سلول ها کمک کرده و آسیب سلولی را کم می کند و مکملهایی برای پیر نشدن پوست صورت است.”

همچنین نشان داده می شود که این ماده مانند یک تقویت کننده جوانی موثر است: در یک آزمایش انجام شده در ژاپن، افراد بزرگسال که کوآنزیم خوراکی Q10 مصرف کرده اند، پس از 14 روز کاهش حجم و سطح و عمق چین و چروک را دیدند.

دوز توصیه شده: 200 میلی گرم در روز

4.ویتامین C:

محافظت در برابر (چین و چروک و کدری)

گلدنبرگ که به با نظم و مرتب مکمل ها را به بیمارانش توصیه کرده، گفت: “مطالعات بالینی نشان می دهد ویتامین سی خوراکی و موضعی باعث کاهش استرس اکسیداتیو در سلول ها شده که به سلول ها کمک می نماید تا به طور طبیعی باعث رشد بشوند.”

این مکمل به تولید دوباره سلول ها کمک به عمل می اورد، پوست با نشاط تری ایجاد کرده ، جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی صورت و روشن تر شدن پوست بدست می اید.

دوز قابل استفاده : 100 میلی گرم در روز

5.ویتامین E:

محافظت در مقابل (آسیب پوستی محیطی و کدری پوست)

گلدنبرگ می گوید”تحقیقات نشان داده ویتامین E حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هست”عاملهای گفته شده در بازسازی پوست و جابجایی سلول ها مهم می باشند؛ روشی که سلول های پوست از دست رفته آن را خنثی و سلول های سالم تر جای آن ها را گرفته اند.

گلدنبرگ گفته “این ویتامین باعث شده پوست از آسیب های پوستی پرتوهای UV و محیطی محافظت شود.”

دوز توصیه شده: 200 میلی گرم در روز

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *