نکات که باید برای از لیزر موهای زائد بدانید

نکات که باید برای از لیزر موهای زائد بدانید

نکات که باید برای از لیزر موهای زائد بدانید

کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس برای شماعزیزان که برای به نتیجه رسیدن در لیزر موهای زائد به شماحداقل به 6جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارید. نکات مهمی ازنکات که باید برای از لیزر موهای زائد بدانید بدانید :

"نکات

نکات در مورد لیزر و درمان آن بسیار بود که ما مهمترین هار ا تذکر می دهیم تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شما علاقه مندان به زیبایی داده باشیم :

لیزر مو هایی زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین درمان ها برای خلاصی از مو هایی زائد می باشد.که روش هایی زایادی در حال استفاده برای خلاصی از این مو ها هست که در سال های اخیر مردم برای رفع این مو ها روش های اثر بخشی برای خلاصی استفاده نموده اند .که درمان با لیزر جزو  روش های برای رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد  افزايش زیادی داشته است.

 

 

از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی و… همه راه هایی است که خیلی ها در حال استفاده برای رهایی از آنها می شود. اما لیزر موهای زائد را کاری است که کمترین هزینه و بهترین درمان در حال حاضر می باشد اما بسيارى ازكساني كه بدون مطالعهو تحقیقات قبلی قبلى وگول  تبليغات يا قيمت ارزانتر،را می حورند .

اقدام به انجام لیزر موهای زائد می کنند که مأيوس كننده می باشد . در اين مقاله سعى داریم تا با ارائه نکات مهم و قابل استفاده برای شما دراين زمينه و معرفى روش صحيح انتخاب مركز مناسب براى انجام ليزر موى زائد مانع تكرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم. با  ما در ادامه همراه باشید .

"<yoastmark

روش کار لیزر مو هایی زائد چگونه است ؟

با حرارت دادن و سوزاندن موی  داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌برد. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است.

با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند. این روند بستگه به نوع مو دارد که شما می توانید با مشاوران ما در کلینیک تخصصی پوست و مو  آبنوس در مشهد از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

مشاوره رایگان درمان موی زائد در کلینیک تخصصی پوست و مو در مشهد
مشاوره رایگان درمان موی زائد در کلینیک تخصصی پوست و مو در مشهد

 

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند.

در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است.

با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر فرآیند لیزر موهای زائد تاثیر گذار می گذارد که با تشخیص پزشک های  متخصص ما برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .

بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیرمتغییر بوده و تعداد جلسات آن با توجه به عوامل بالا قابل تغییر می باشد :

1. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )

3. لیزر تور پالسی بالا

4. لیزر ND:YAG

5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

 

مزایای لیزر درمانی

1- همه انواع لیزر بدون ایجاد آسیب به بافت است
2- سرعت عمل بیشتر، به طوریکه سطح وسیعی از بدن را در چند جلسه می‌توان مورد درمان قرار داد و یا کل موهای زائد صورت را در عرض چند دقیقه می‌توان از بین برد.
3-کاهش تعداد جلسات درمان به دلیل تاثیر بیشتر در رفع موهای زائد یا نازک کردن آنها.
4- امکان استفاده از آن در هر نقطه ای از بدن (آقایان و خانمها)
5- کاهش درد و عوارض ایجاد لک یا اسکار بعد از عمل
6- هزینه لیزر موهای زائد نسبت به بقیه مناسب تر بوده .

فرق استفاده از لیزر مو هایی زائد با ژیلت در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس
فرق استفاده از لیزر مو هایی زائد با ژیلت در کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهد

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

1- ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر؛

لیزر الکساندریت (Apogee) یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر دنیا محسوب می شود و برای رفع موهای زائدشما مناسب است، همچنین کاربرد های دیگری نیز دارد که در لینک مقاله مربوطه به آن کامل پرداختیم .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با این لینک مراجعه نمایید :

رفع مو هایی زائد با لیزر الکساندرایت
رفع مو هایی زائد با لیزر الکساندرایت

 

 

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت لطفا آن را نیز مطالعه نمایید.

 

 

 

این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده و میتوان ویژگی های منحصر به فرد این لیزر فوق العاده موهایی زائد  قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی  برای درمان موهای زائد می باشد و انواع مختلف مو و پوست را می توان پوشش داد .

مو های زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت از بین خواهد رفت و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

 

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر:

این لیزر کاربردی مناسب برای همه رنگ از پوست ها بوده حتی پوست هایی تیره قابل استفاده هست  و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای که زیر پوست هستند را از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست. که این لیزر موهای زائد جزوء پر کاربرد ترین هاست

بریا اطلاعان بیشتر از این لیزر می توانید به لینک مراجعه کنید :نکاتی کلیدی در مورد لیزر دایود

٣- ليزر ان دى ياگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠٦٤ نانومتر؛

اين ليزر براى رفع موهاى زائدشما در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره (نوع ۵ و ۶) مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از آن برای به لیزر درمانی برای پوست های تیره می پردازیم .با این لیزر برای موهای زائدی که رنگ پوستشان تیره است مناسب هست .

نوع پوست خود را بشناسید کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس
نوع پوست خود را بشناسید کلینیک تخصصی پوست و مو آبنوس در مشهد

۴- IPL

كه به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسيار رايج شده است اصلاً ليزر نيست و در واقع نور شديد پالسى است كه توسط يك لامپ گزنون توليد مى‌شود و مانند ليزر روى سطح پوست تابيده مى‌شود، اما هم از نظر تأثير روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر  متفاوت است.

لیزر مناسب را چگونه انتخاب کنیم ؟

چگونه بهترین لیزر موها زائدمتناسب با پوست خود انتخاب كنيم؟ جواب اين سؤال بسته به اينكه است که شما چگونه بخواهيد از دست مو هایی زائد خود خلاص شوید فقط بخش كوچكى از بدن مثلاً زيربغل خود را ليزر كنيد يا از موها زائدكل بدن خلاص شويد، از چند صد هزار تا چند میليون تومان ارزش دارد، چون اگر اشتباهاً به مراكزى كه دستگاه خوبى ندارند .

يا ازاز متخصصین نا بلد استفاده کنند که در کارشان وارد نیستند استفاده مى كنند، مکه موجب بروز اختلالات و امراضی می شود که شاید جبران ناپذیر باشد . پس مراجعه به کلینک پوست و مو خوب یکی از کلیدی ترین انتخاب هاست و اگر آن کلینیک به شما مشاوره رایگان هم دهد چه بهتر ، حال انتخاب با شماست کدام کلینیک پوست یک مسئله تخصصی است پس باسد مراقب باشید .

پس مهمترين نكته اينست كه در مورد نوع و كیفيت دستگاه ليزر جايى كه قرار است براى رفع موهاى زائد خود به آن مراجعه كنيد، مطمئن شويد، درحال حاضر يكى از بهترين دستگاه های لیزر موهای زائد، لیزر الکساندرایت است .

كه با كمترين تعداد جلسات درمانى (بطورميانگين ۵-۳ جلسه برای پوست های روشن باشدو برای پوست هایی تیره از تا 20  جلسه به طول می انجامد ) و اثر بخشى بهتر و درد کمتر، نسبت به ليزرهاى دیگر؛ توانایی از بین بردن انواع موهاى زائد و حتى موهاى زيرپوستى را دارد.

اگر كسب اطلاعات لازم در مورد نوع و مدل و كمپانى سازنده دستگاه ليزر، برايتان مقدور نبود، ساده ترين و مطمئن ترين راه، تست ليزر روى قسمتى از پوستتان است، به همين منظور، در کلینیک زیبایی و لیزر دکتر امامی، امكان تست رايگان درنظر گرفته شده تا با اطمينان، بتوانيد جلسات درمانى راشروع كنيد و مطمئن شويد كه پولتان را هدر نمى‌دهيد.

اما نکات مهم قبل از شروعدرمان موهای زائدپوست :

اهمیت مشورت و مشاوره گرفتن از پزشک
اهمیت مشورت و مشاوره گرفتن از پزشک |کلینیک تخصصی پوست و موی آبنوس

اهمیت مشورت و مشاوره گرفتن از پزشک:

اهمیت مشورت و مشاوره گرفتن از پزشک :برای هر فرد با توجه به نوع پوست و مویی که دارد لیزر انجام می شود .ما در کلینک پوست و موی آبنوس منظر مشاوره دادن به شماییم .

تراشیدن موها قبل از لیزر درمانی
تراشیدن موها قبل از لیزر درمانی |کلینیک پوست و مو آبنوس

تراشیدن موها قبل از  درمان

مادامی که پرتو لیزر شفت هایی مو عبور می کند ،انرژی بالایی جذب می شود. به همین دلیل باید از پیش از جلسه مو هایتان را با زیلت تمیز کرده تا نور از آنها به سادگی عبور کرده به ریشه مو رسیده تا تخریب فولیکولی محیا شود .

اجتناب از قرار گیری در نور آفتاب
اجتناب از قرار گیری در نور آفتاب |کلینیک پوست و مو آبنوس در مشهد

اجتناب از قرار گیری در نور آفتاب :

در سه هفته قبل از لیزر ،از برنزه کردن و قار گرفتن در مقابل پرتوی خورشید اجتناب شود اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرید پوست دچار سوختگی می شود . بهتر است برای لیزر درمانی در فصل زمستان و بهار مراجعه شود.

متوقف ساختن تمرینات ورزشی بعد از درمان لیزر
متوقف ساختن تمرینات ورزشی بعد از درمان لیزر |کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو آبنوس مشهد

متوقف ساختن تمرینات ورزشی بعد از درمان لیزر :

از جایی که پوسستتان به طور موقت ملتهب شده است لازم است پیش از ورزش کردن به خوبی بهبود یابد . زیرا ورزش کردن موجب کرم شدن بیش از حد بدن میشود و این امر می تواند تورم و ناراحتی را افزایش یابد.

یان لینک هایی را حسن ختام این مقاله پیوست می کنم که شاید لازم باشد:

سوال های رایج درباره لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چه بایدها و نبایدهایی دارد!

 

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *