روش دائمی برای حذف موهای زائد

روش دائمی برای حذف موهای زائد

این که اپیلاسیون با موم بتواند برای همیشه مو ها را از بین ببرد تبلیغاتی است که اکثر مراکز زیبایی برای جذب مشتری انجام میدهند. در حالی که لیزر تا کنون قطعی ترین راه برای موزدائی است که در این مقاله قصد داریم به توضیح ان بپردازیم.

ليزر :

ليزر اگر براي فرد مناسب انتخاب شود، بهترين روش از بين بردن موهاي زائد و بي‌شک از موم‌انداختن بهتر است. هر چه موهاي بدن درشت‌تر و سياه‌تر و پوست بيمار هم سفيدتر باشد، نتايج آن عالي‌تر و بدون خطرتر خواهدبود.

بي‌خطرترين راه

تنها راه ازبين‌بردن دائمي موها در بدن هم ليزر است. هر چه موها تيره‌تر و ضخيم‌تر باشند و از طرفي رنگ پوست سفيدتر باشد، احتمال ازبين‌رفتن سريع‌تر و دائمي‌تر موهاي آن بيشتر است. از طرفي، ليزردرماني ناحيه تناسلي هيچ ضرري براي پرده بكارت، واژن يا تخمدان?ها و رحم ندارد چون آنچه تحت‌تاثير قرار مي‌گيرد، فقط موهاي سياه هستند. البته پزشک در بيماراني كه پوست ناحيه تناسلي‌شان تيره است، بايد نهايت دقت را در انتخاب پارامترهاي دستگاه بکند.

ليزر زيربغل خطر ندارد

ليزردرماني ناحيه زيربغل هم خطري ندارد و در اينجا هم انرژي نوراني ليزر فقط به‌وسيله موهاي سياه ناحيه جذب مي‌شود و خطري براي بافت سينه ندارد.

7-4 جلسه كافي است

معمولا 4 تا 7 جلسه براي ازبين‌رفتن دائمي موها لازم است و فاصله بين جلسات بين 4 تا 8 هفته خواهد بود.

ليزر از IPLهم بهتر است

بايد دقت كرد خطر سوختگي با دستگاه‌هاي نوري غيرليزري (IPL) در پوست‌هاي سبزه و تيره مي‌تواند شديد و با تغيير رنگ دائم يا جوشگاه همراه باشد بنابراين با توجه به اينكه پوست ناحيه تناسلي تيره‌تر از نواحي ديگر بدن است، انجام ليزر براي زدودن موهاي زائد بسيار بهتر از انجام IPL است.

عيب ليزر: روي موي سفيد اثر ندارد

ليزر روي موهاي سفيد هيچ اثري ندارد چون هر طول موجي از ليزر باعث جذب انرژي در بافت خاصي مي‌شود و در مورد ليزر موهاي زائد هم فقط موه‌هاي تيره هدف قرار مي‌گيرند.

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *