لیفت صورت با نخ چگونه انجام میشود؟

لیفت صورت با نخ چگونه انجام میشود؟

در این روش به صورت کلی، قسمت های افتاده پوست به آرامی بالا کشیده میشود تا جوانی و شادابی پوست، مثل روزهای اول برای شما خودنمایی کند. در لیفت صورت با نخ جوانسازی، زیبایی و جوانی پوست با ظرافت خاصی انجام میشود تا نشاط و جوانی صورت غیرطبیعی جلوه نکند. در این مقاله به صورت کامل در مورد لیفت صورت با نخ صحبت میکنیمريا، تا شما بتوانید با آگاهی برای جوانسازی پوست صورت خود تصمیم بگیرید.

لیفت صورت با نخ چیست؟

لطفا این باور که زیبا شدن مجدد نیاز به جراحی دارد را از ذهن تان خارج کنید. لیفت صورت با نخ زیبایی فوق العاده ای برای شما به همراه دارد بدون جراحی – بدون بستری شدن در بیمارستان – بدون بیهوشی و … شما در این روش حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر میرسید، با چشم انداز کاملا طبیعی
لیفت صورت با نخ شاید یکی از سریع ترین روش های زیباسازی باشد چرا که در کمتر از ۵۰ دقیقه و با بی حسی موضعی – بدون بستری شدن و به اصطلاح سرپایی انجام میشود.
پس از لیفت صورت با نخ، کمتر از ۴۸ ساعت فرد میتواند فعالیت های روزمره خود را بدون هیچ دغدغه و نگرانی انجام دهد. معمولا ۲ هفته نیاز است تا تمام بافت های نرم بهبود پیدا کنند و هیچ آثاری روی صورت شما باقی نگذارند.

از چه سنی میتوان لیفت صورت با نخ انجام داد؟

برای نتیجه گرفتن مطلوب و ۱۰۰ درصدی پیشنهاد میشود افراد در سنین بالای ۴۰ سال از این تکنیک برای زیبایی استفاده کنند. نگران سن خود نباشید، اگر شرایط جسمانی شما نرمال باشد میتوانید در سنین بالای ۶۰ سال هم با این روش زیبایی را دوباره احساس کنید.

چه ناحیه هایی از صورت امکان لیفت وجود دارد؟

کل صورت میتواند با تکنیک لیفت جوانسازی شود، اگر دقیق تر بگوییم: بخش ابروها، گونه ها، پیشانی، قسمت فک، گردن و … را میتوانید خیلی ساده اما با کمک یک پزشک متخصص جوانسازی کنید.

بیهوشی و بستری در لیفت صورت با نخ چگونه است؟

در این روش نیاز به بستری نیست و فرد میتواند با استراحت چند ساعته به منزل برگردد. بیهوشی عمومی اصلا مورد استقبال پزشکان نیست و در یک بیهوشی موضعی در کمتر از یک ساعت عمل لیفت با نخ انجام میشود.

آیا کیفیت نخ های لیفت تایید شده است؟

پزشکان متخصص قطعا از نخ های تایید شده در لیفت صورت با نخ استفاده میکنند. یکی از مراکزی که تایید آن نشانه ی کیفیت نخ ها است موسسه اف دی ای آمریکا است (این حروف اختصار کلمات سازمان جهانی دارو و غذای امریکا است)

بعد از لیفت صورت با نخ چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کمی تورم و کبودی بعد از لیفت وجود دارد که معمولا ۲-۳ روزه از بین میرود – بی حسی موضوعی ممکن است تا چند روز در صورت شما وجود داشته باشد – نباید به هیچ عنوان صورت را ماساژ دهید یا با حرکت شدید دست بکشید.
با داروهای ضد درد که پزشک تجویز میکند میتوانید از دردهای ابتدایی بعد از لیفت خلاصی پیدا کنید.
آیا تغییرات پس از لیفت صورت با نخ ملموس است؟ بله – خودتان و اطرافیان احساس میکنند ۱۰ سال جوان شده اید.
لیفت به شما کمک میکند٬ چین و چروک های صورت را از بین ببرید – خطوط خنده را زیباتر کنید (اصلاح افتادگی خطوط خنده) – بالا کشیدن ابرو – رفع افتادگی پلک – گونه ها بالا کشیده شود – افتادگی زیر چانه را برطرف میکند – مشکلات فک را برطرف میکند و …

موارد درمان توسط روش لیفت صورت با نخ:

۱ – جوانسازی کامل پوست با تحریک کلاژن سازی
۲ – چروک ها را میتواند کم عمق کند.
۳ – پوست یک رنگ تر میشود.
۴ – حجم دهی پوست در نقاطی که لازم باشد.
۵ – لیفتینگ پوست و …
لیفت صورت با نخ PDO بسیار سریع و در یک جلسه انجام میگردد.ربدون عوارض و حساسیت است و نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد.

لیفت صورت با نخ سیلوئت

لیفت صورت با نخ به دلیل تهاجم بسیار کم آن مورد استقبال قرار گرفته است. منظور از تهاجم کم؛ برای کشیدن پوست و از بین بردن چین و چروک و مشکلات پوستی صورت نیازی به جراحی نیست. مخروط های قابل جذب نخ لیفت کشش فوق العاده ای برای پوست ایجاد میکند که این ویژگی به جوانسازی مجدد کمک میکند. فاسیای عضلات تمپورال محلی است که نخ سیلوئت به آن متصل میشود.

به صورت کلی میتوان لیفت صورت با نخ را اینطور خلاصه کرد

۱ – روش های مختلفی دارد بر اساس نیاز فرد مورد استفاده قرار میگیرد.
۲ – مناسب برای جوان سازی پوست بدون جراحی و عوارض
۳ – مناسب برای سنین ۴۰ سال به بالا
۴ – مناسب برای از بین بردن چین و چروک های سطحی
۵ – اصلاح افتادگی ها، گونه ها، ابرو، خطوط خنده و …

0 نظرات

نظرتان درباره این نوشته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *